Hey iedereen, kben dus Hazard en al een tijdje aan het lezen op het forum, vooral de casemodding afdeling. Ikzelf ben er ook al een tijdje mee bezig maar ga voor het eerst iets echt moois proberen maken. mn vorige case is hier te zien btw: http://www.la-folie.be/fotopagina%20case%20Hazard/index.htm
Maar nu ga ik een nieuwe case kopen en wel een chieftec dragon mid tower, en daar moet een mooie cut out in komen niet gewoon een raampje want dat heeft iedereen tegenwoordig, kheb dr net wat gefotosoept en kheb nu 4 mogelijkheden, kheb ook iets gemaakt voor de bovenkant nouja hier de keuze's:
1:

dit is dan gewoon een rechthoekig window met een sticker in, vind ik zelf wel mooi maar een sticker ziet er cheap uit
2:

deze is dan wel mooi maar moeilijk om die randen mooi te snijden he
3:

4:

en dit word de bovenkant

tja ik heb iets met tribals
wat denken jullie dr van?
Maar nu ga ik een nieuwe case kopen en wel een chieftec dragon mid tower, en daar moet een mooie cut out in komen niet gewoon een raampje want dat heeft iedereen tegenwoordig, kheb dr net wat gefotosoept en kheb nu 4 mogelijkheden, kheb ook iets gemaakt voor de bovenkant nouja hier de keuze's:
1:

dit is dan gewoon een rechthoekig window met een sticker in, vind ik zelf wel mooi maar een sticker ziet er cheap uit
2:

deze is dan wel mooi maar moeilijk om die randen mooi te snijden he
3:

4:

en dit word de bovenkant

tja ik heb iets met tribals
wat denken jullie dr van?