Netwerk kaart wil perse op IRQ 11 :[

Pagina: 1
Acties:

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een intranetje.
Mijn Winbond combo ethernetkaart wil perse op IRQ 11. Dat wil mijn Viper770 ook.
Dit veroorzaakt vertraging op het netwerk en online spellekes.
Al zijn IRQ 5-7-10 vrij..hij moet en zal op 11 gaan ziten, ook al is de Viper al geinstalleerd ( op 11 ). In de bios kan ik helaas geen irq op een slot forceren. Hoe O hoe los ik dit op ? <---
k7m, 600, 128-100hz, bios126, win98se

minder belangrijk: mx300, 3com ettertje, hauppauge tv, teveel gezoem,..nieuwe kast nodig ;]

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

In welk slot heb je hem zitten.. het slot wat naast het agp slot zit shared vaak een irq met agp...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Agent-X
  • Niet online
pcì`tje..niet degene naast mn agp..dan zou ie t helemaal niet doen..ik vind het maar naar :(

• Jag
  • Laatst online: 30-08 00:08

Jag

O jee, een winbond netwerkkaart. Ik heb er hier ook twee thuis liggen, wat een ellendige dingen zijn het. Bij mij wilde ie ook op IRQ11, maar ook al maakte ik die vrij, dan werkte ie nog steeds niet. Bij mij hielp het wel om de oude drivers van de bijgeleverde diskette gebruiken ipv de laatste, daarmee deed ie het wel op mijn ouders pc (tijdelijk).
Jag

Verwijderd

Heb ook een winbond, geen problemen.
Probeer voor de grap toch eens een ander pci slot.

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

koop een dlink 10/100 tx.
Dat is een kaart die ik overal vlekkeloos inkrijg binnen een minuut!
Werkelijk fantastisch! en kost maar 80 piekies en heeft autonegotiation, full duplex en ontlast je cpu..
Ik zweer erbij! (ik heb met dat kaartje al een flink aantal vrienden uit de netwerk problemen geholpen)
Het probleem bij netwerkkaarten is dat je nooit precies kunt vinden waar het probleem zit ALS je een probleem hebt dus betaal iets meer dan 35 piekies, dat verdien je weer terug met je vrije tijd! Mijn vrije tijd is zeer DUUR!! Dus een uur kloten met een netwerkkaart is duurder dan een fatsoenlijke netwerkkaart!

• Agent-X
  • Niet online
IRQ 7 op isa dwingen ( bios ) voor de 3com en plug n play os deed t m. Altijd pret met netwek kaartjes. Hij gebuikt de soft power switch niet goed helaas. Wil dus niet de computer uizetten bij shutdown..dat ruikt naar weer een ander netwerk gedoetje
Pagina: 1