Airline Tycoon Evolution

Pagina: 1
Acties:
  • 463 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er dit spel ?
Je moet in het spel een succesrijke luchtvaartmaatschappij "maken".
Je kan vluchten reserveren en vliegtuigen samenstellen bv. Naam Europe-Africa voor telkens van Europa naar Afrika te vliegen bv. van Londen naar Dakar.
Je kan dus je vliegtuigen samenstellen door de romp (bol , gewoon , klein , raar en dubbel) vleugels (vele vleugels) , de snuit (stomp , stomper , scherper scherp scherpst met vleugels) en natuurlijk motoren(propellers , straal en supersnel)
je kan ook privejets maken met alleen maar bussinezzzzz seats) en je kan de wielen , lampen , noodmidddelen , en cockpit (deel1) en stoelen , eten , schilderingen en plateau's (in de stoel voor u : tv's telefoon's , champagne)
jammer genoeg kan ik geen screenshots nemen en hierop zetten
Je kan kiezen tussen : Sunshine Airways , Falcon Lines , Phoenix travel en Honey Airlines. De eerste (Sunshine Airways) legt altijd bommen in de tweede zijn kantoor)
Je kan samenwerken met luchtvaartmaatschappijen , campagnes voeren , olie kopen enz....

In dat spel zijn er deze gebouwen : Air Travel (naam zegt het al) , Last Minute , Museum , cargo departement , workshop(vliegtuigen laten reparen) , je bureau en 2 mensen die voor je werken in de kamer dernaast , de bank ,security , en vele andere (teveel om te zeggen)

Ik heb gisteren (allez gisteren vandaag eigenlijk) van 23U tot 07 u zitten gamen lang genoeg denk ik

Ik weet het gene vette zoals ze dat hier in Antwerpen zegge maar dit is ook mijn eerste topic in Spielerij over spel

NU JULLIE ERVARINGEN !!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Ja dat ken ik, vroeger een hoop gespeeld. Er zijn ook nog wat 'geheime' ruimtes, waarmee je je concurrent kan saboteren en ook nog een geheime security, zoek en gij zult vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb Airline Tycoon First Class, en ik vraag me af of dit hetzelfde spel is als Evolution?
Ik heb wat screens gekeken, en die zagen er exact hetzelfde uit! Het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat er in First Class geen beveiliging zit om je te beschermen tegen sabotage.

Maargoed, het spel was enorm buggy. Je kon kantoren in het buitenland kopen, maar zodra je er iets mee wilde doen crashte het spel :?
Waardeloos dus. Ook werd ik verder ook wel eens zonder goede reden terug naar m'n desktop gegooid, hoe verder in het spel, hoe vaker zoiets voorkwam. Het spel was volgens mij gewoon niet af :(

Neemt niet weg dat ik er nogal aan verslaafd ben geweest. Het is gewon leuk om je eigen luchtvaartmaatschappij te runnen, en de humor en subtiele hints in het spel zijn geniaal.
Hint: koop de vioolkoffer en geef die aan de olie-arabier :P
Zo zijn er nog véél meer dingen, maar dat moet je zelf maar uitzoeken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MadMarky op 16-07-2004 02:18 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ubermaestro : heb ik al gevonden bureau hangt vol met camera's en man zegt na zijn zin : but i never told you , en de brandblusser indrukken en je komt bij CRAZY OSAMA :P binnen met massavernietingingswapens

@madmarky : hoe koop je een bureau in't buitenland ? iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 12:40
Die kantoren in het buitenland hangen bij de luchthavenmanager. Dan moet je er een "bod" op doen en regelmatig checken of jou bod nog staat. Het kantoor wordt dan tijdens de vergadering in de ochtend toegewezen aan degene die het hoogste bod heeft uitgebracht.

Je kunt natuurlijk ook samenwerken met een andere airline, dan kun je gebruik maken van zijn/haar kantoren in het buitenland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 14:14
Ik speelde vroeger de vorige versie, maar die was erg buggy. Crashte voortdurend enzo, terwijl de demo wel goed liep.
Ik vond het altijd wel leuk om te spelen maar vanwege de bugs nooit verder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 16:50
waar zit die extra security? Die heb ik namelijk nog nooit kunnen vinden :?

(bugs zijn er trouwens voor zover ik heb gemerkt nu uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als je Free Game speelt tussen de 4 bureaus in dus waar je de tv ziet hangen (tussen trap en pertolair) boven de tv daar zie je ergens een bak met lampjes hangen en een lijn tussen een raam daar moet je op klikken dan gaat er iets open

Volgens mij toch ook geen bugs tot nu toe ja alleen bij petrolair wanneer je vraagt van "Tell me more about the tanks" zegt uw manneke van "Maybe not" en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:39

Brons

Fail!

Ik heb dit vroeger ook nog wel eens gedraait, maar idd de versie die ik had was enorm buggy. Misschien is er al een betere versie.

Het was idd wel aardig leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat ik hieruit opmaak:
Airline Tycoon First Class
- Eerste versie
- Serieus buggy

Airline Tycoon Evolution Evolution
- Later uitgebracht
- Bijna bugvrij
- Ziet er exact hetzelfde uit als First class, het enige verschil is de beveiliging

Edit: Ik zie dat er Oktober 2003 zelfs een Deluxe versie is uitgebracht?
Verder staan er op de site van Spellbound paches voor First Class en Evolution, maar es effe uitproberen :)

[ Voor 26% gewijzigd door MadMarky op 16-07-2004 23:57 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb nu toch een raar probleem: heb de game geïnstalleerd en de Spellbound patches (van de website) er beiden overheen gezet. Nu vraagt het spel na 30 speeldagen (in het spel) naar een woord in de manual, pagina zoveel, alinea zoveel, zoveelste woord. Dit is natuurlijk een bevestiging om te kijken of het spel wel gekocht is.

Ik heb uiteraard de manual maar als ik dan dat woord invoer dan herkent het spel het niet als zijne het woord dat gezocht wordt. Een woord een pagina later of eerder heb ik ook geprobeerd, beiden zonder succes. Ik kan dus niet langer dan 30 speldagen maken, wat nogal kort is! :'(

Zijn er mensen met hezelfde probleem/een oplossing hiervoor?

Bla

Pagina: 1