[Outlook 2003] Agenda's van 2 pc's laten synchroniseren *

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:22
Sinds ik nu een laptop en een desktop PC heb met beiden Outlook 2003 geïnstalleerd, welke zo'n 8 pop3-accounts ophalen, loopt het geheel niet altijd even synchroon. Wat betreft de e-mail is dat geen probleem zolang ik de mails maar een paar dagen op de server laat staan, met de agenda en de takenlijst is dat anders. Hoe ik kan ik dit geheel, automatisch en zonder al teveel work-arounds nou het beste laten synchroniseren ?

De enige oplossing die ikzelf kon bedenken was Exchange server installeren, maar dat is nogal overkill lijkt me.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Outlook hoort in SA, niet in WOS :)

[outlook 2003] 2 pc's laten synchroniseren > [Outlook 2003] Agenda's van 2 pc's laten synchroniseren *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:22
* Mr.CeeJay *

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.syncpst.com/ is misschien wat voor je.

Je zou ook de .pst steeds kunnen kopieren lijkt me, maar bij een groot bestand is dat verre van ideaal.

[ Voor 53% gewijzigd door blackd op 17-07-2004 13:34 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Kan dit niet met een normale tool in Outlook 2k3? Zou toch wel erg zonde zijn, lijkt me dat veel mensen hiermee worstelen!

Een foute workaround zou zijn om de agenda van mijn telefoon te laten syncen met mijn laptop en mijn pc, maar erg netjes is dat natuurlijk niet.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit heet én onnodig kicken én crossposten tegelijk.
M.a.w. open gewoon een eigen topic en neem de moeite je probleem even helder uiteen te zetten.

[ Voor 49% gewijzigd door Lustucru op 22-09-2005 19:09 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.