Toon posts:

NFS Underground Firewall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Speedtouch 510 versie 4 (met de lampjes aan de bovenzijde) modem en ik probeer Need For Speed Underground online te spelen. Dit lukt echter niet vanwege een firewall-probleem. Ik heb alle nodige poorten open staan, maar het wil niet lukken. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? Zoja, kun je me vertellen hoe je het hebt opgelost?

Bij voorbaat dank,

Joanna :*)

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 15:58
mssn je provider dat de boel tegenhoudt?

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
moet je wellicht voor die game wat poorten forwarden?

Mijn rig

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

r0b

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 22:07:
Ik heb een Speedtouch 510 versie 4 (met de lampjes aan de bovenzijde) modem en ik probeer Need For Speed Underground online te spelen. Dit lukt echter niet vanwege een firewall-probleem. Ik heb alle nodige poorten open staan, maar het wil niet lukken. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? Zoja, kun je me vertellen hoe je het hebt opgelost?

Bij voorbaat dank,

Joanna :*)
marko77 schreef op 16 juli 2004 @ 09:55:
moet je wellicht voor die game wat poorten forwarden?
Ook goeie morgen marko. :)
(Ervanuitgaande dat hij met "ik heb ze open staan" bedoeld dat hij ze geforward heeft. :+ )

Welke poorten heb je geforward, Joanna? TCP & UDP?
(Kan atm niet op easports.com of eagames.com komen. ISP probleempje, dus kan zo de exacte poorten niet opzoeken.)

Wat je ook kan doen is de firewall in de ST510 uitschakelen, maar dat is nogal een paardenmiddel. :)

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-10 10:55
Probeer es andere servers. Alles gaat door de EA servers, en die hebben nogal wat problemen met NFSU. Je kunt er gif op nemen dat 1 op de 2 keer dat je een server wilt joinen je een bericht krijgt van dat de firewall dit neit toelaat. Dit is echter niet je eigen firewall, maar die van EA. Ze doen er gewoon niets aan.

Het is wel zo dat als eens erver neit werkt, hij ook nooit voor je zal werken, tenminste niet totdat EA eindelijk eens goede admins voor hun servers huurt.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"