Toon posts:

ADSL servers

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben benieuwd ofdat iemand een website weet waar wordt omschreven hoe ADSL werkt op de servers van de ISP's. Welke programma's gebruikt worden etc.

Alvast bedankt.

Ik heb de zoekmachines al afgezocht maar ik krijg alleen maar adsl aanbieders tevoorschijn.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Daar worden geen 'programma's' voor gebruikt. Dat zijn dure, dedicated apparaten namelijk ;) DSLAM (DSL Access Multiplexer) genaamd. Vanaf daar is 't in principe gewoon een IP netwerk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Neem maar eens een kijkje op http://www.xs4all.nl/overxs4all/foto/

Met flash animatie en foto's!

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 17:19
http://alexbuit.op.het.net/cistronbbned.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door mhr-zip op 15-07-2004 22:20 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Wow :o

Moet die kabels zien. Moet een zalige job zijn om daar netwerken te onderhouden... leechen vanaf zo één kabeltje alleen al :9

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-02 11:04

stefklep

((Stefklepje))

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 22:25:

Moet die kabels zien. Moet een zalige job zijn om daar netwerken te onderhouden... leechen vanaf zo één kabeltje alleen al :9
Ja dat denk jij ;) En als er storing is praat je denk wel anders al die mensen die gaan bellen dan kom je echt wel onder druk te staan hoor.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 22:25:

Och, 't grootste deel van de kabels in die foto's wil je niet gebruiken om te leechen. Dat zijn namelijk telefoondraden ;)

In die foto's zijn 't voornamelijk de felle kleurtjes die hoge snelheden aankunnen ;)

(Btw, in die trechters, in elk van die dunnere draadjes die er uit komen zitten minimaal 25 telefoonlijnen)

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 15-07-2004 22:58 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tjah, we verwachten hier op GoT dat je zelf wat probeert en zoekt voor je een topic opent. Je maakt mij niet wijs dat er niks te vinden is op internet hierover, en met wat logisch denkwerk valt vast ook wel te verzinnen dat adsl van een paar duizend klanten niet softwarematig op een servertje geregeld wordt, maar dat dat daar hardware voor is.
Daarnaast vraag ik me af wat dit met NOS te maken heeft, volgens mij namelijk helemaal niets.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.