Toon posts:

draadloosnet.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraag over draadloosnet.nl

Wat houd dit precies in draadloosnet.nl want op de site geven ze niet genoeg info.
En is het echt zo snel als ze zeggen op de site?
Heeft er ook iemand ervaring mee?

P.s. Mijn vorige topic over dit probleem is spoorloos verdwenen!!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Draadloosnet.nl

Je topic is gemoved naar SG. Misschien heb je nog geen toegang tot dat forum :)

De oude Algemene GoT-FAQ #06

En nog een linkje voor het geval je je afvraagt waarom je nog geen toegang tot SG hebt :)

[ Voor 38% gewijzigd door Raku op 15-07-2004 21:03 ]

Raku

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik heb dus geen toegang tot dat forum. maar weet iemand misschien ook waarom ik heel af en toe het netwerk scherpenzeel.draadloosnet.nl ontvang? en hoe duur het kost om lid te worden?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 21:58:
oke, ik heb dus geen toegang tot dat forum. maar weet iemand misschien ook waarom ik heel af en toe het netwerk scherpenzeel.draadloosnet.nl ontvang? en hoe duur het kost om lid te worden?
a) Omdat je te ver van het Acces Point zit?
b) Bel het nummer van die site/mail voor meer info.

Trouwens , je topic is niet voor niets gemoved. Dat je er niet in kan is jammer , maar blijkbaar hoorde het topic hier niet thuis. Dat is echter geen vrijbrief om hier maar verder te gaan met je topic :)

Raku

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Stuffis Generalis in http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/1
Waarschijnlijk heb je daar geen toegang toe (zie genoemde FAQ links).

Het meest verstandigste lijkt me om voor zulke inhoudelijke vragen contact op te nemen met de exploitant van dit netwerk.
Verdere discussies over dit onderwerp horen toch echt in SG terecht.

Gelieve niet weer een topic te openen.

edit: Gezien het feit dat de geschiedenis leert dat je te pas en te onpas topics blijft openen na moves/slotjes waarschuw ik je bij deze met KLEM om niet plomp verloren weer een topic te openen, doe je dit wil ben ik bang dat er meer ondernomen zal worden dan aleen een mailtje je kant op.

[ Voor 25% gewijzigd door Koffie op 15-07-2004 23:08 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.