Denon AVR-3805 , top or not ?

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118834

Topicstarter
Wilde een Marantz SR7400 AV-reciever gaan checken bij de hifi boer maar dankzij de search hier kwam ik erachter dat er een prob is met het wegvallen van het geluid zo nu en dan , nu is mn oog op de Denon AVR-3805 gevallen maar wetende dat Marantz & Denon gefusioneerd zijn wilde ik toch iets meer weten voor de reis naar de boer , heb gegoogled en deze word overal top bevonden in zijn prijsklasse , hier in de search is er niks te vinden over dat wat ik wil weten , heeft er iemand deze Denon en zijn er soort gelijke of andere probs met dit toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Mag ten eerste weten waar je die "onzin" vandaan hebt dat Denon (prachtmerk) met Marantz ga fuseren???

Ten tweede.
Het is abbso een leuk versterker maar luister hem eerst in het echt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41939

Idd, heb je een bron dat Denon en Marantz samengaan??

En verder gewoon luisteren, niks wat wij hier zeggen kan jou laten weten hoe het klinkt. ;)

-edit-
Marantz en Denon zijn al van 1 bedrijf. :z

Kijk maar hier
kleine quote:
D&M Holdings, moederbedrijf van Denon en Marantz, heeft SONICblue deels overgenomen.
:)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 41939 op 16-07-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

darn dat wist ik helemaal niet :P....
en dat ik zelf een verwaand denon fan ben :)...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41939

Anoniem: 30670 schreef op 16 juli 2004 @ 09:22:
darn dat wist ik helemaal niet :P....
en dat ik zelf een verwaand denon fan ben :)...lol
Lol, het is nog erger, kijk op de home-page van Denon & Marantz Holdings,
en dan zie je dat ze nog een paar goede merken meer hebben.

Achja, het is niet zo erg als Harman International, die bijna alle bekende merken in de audio/video wereld in handen heeft.
Moet je maar eens Hier klikken en dan bij brands kijken wat allemaal bij Harman/Kardon, Jbl hoort. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 41939 op 16-07-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Natuurlijk ga ik er zelf naar luisteren , ik vraag ook niet hoe die klinkt , ik wil enkel weten , heeft iemand ervaring met dit toestel , zijn er soort gelijke of andere technische problemen met dit toestel zoals met de Marantz , is er geen enkel probleem , dan kan ik die met een gerust hart aanschaffen indien hij me bevalt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98057

Sorry dat ik zo laat reageer, kwam het topic nu pas tegen (op vakantie geweest).
Wat betreft de Denon AVR3805; die komt meestal als beste uit zijn klasse uit tests. Wat betreft het af en toe uitvallen van het geluid, dat probleem is niet bekend bij de Denon AVR3805.

Ik zou inderdaad even gaan luisteren, maar je zult met deze versterker in ieder geval geen miskoop doen.

Veel plezier met het luisteren en met je aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100445

de 3805 heeft wel een supercoole (touchscreen) afstandsbediening...

Afbeeldingslocatie: http://www.mindwipe.nl/tweakers/denon_3805_remote.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 100445 op 13-08-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 98057 schreef op 03 augustus 2004 @ 13:37:
Sorry dat ik zo laat reageer, kwam het topic nu pas tegen (op vakantie geweest).
Wat betreft de Denon AVR3805; die komt meestal als beste uit zijn klasse uit tests. Wat betreft het af en toe uitvallen van het geluid, dat probleem is niet bekend bij de Denon AVR3805.

Ik zou inderdaad even gaan luisteren, maar je zult met deze versterker in ieder geval geen miskoop doen.

Veel plezier met het luisteren en met je aankoop.
Dank u ;) , heb hem ondertussen 2 weken en ben er zeer tevreden over , op het ogenblik staat ie nog in de living onder de tv tussen een Sony DVP-NS730P dvd-speler en een Sony SAV-VS500 5.1 speakerset waar normaal een Sony STR-DE695 reciever staat maar werd eigenlijk aangekocht voor een HT kamer boven waarvoor de beamer , scherm en de dvd-speler ondertussen ook al bestelt zijn , nl een Sony VPL-HS3 , Beamax R-Black 16:9 , 269cm diagonaal en de Pioneer DV-668AV , beamer en dvd-speler hebben beiden een HDMI aansluiting , luidsprekers volgen nog , voor de fronts ; center en sub worden het B&W's : DM604S , LCR600 S3 en ASW 650 , voor de surrounds worden het noodgedwongen satellieten of bi-poles omdat er een deur in de weg zit maar ik heb nog geen idee wat het word , suggesties zijn altijd welkom .

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 118834 op 23-08-2004 16:53 ]

Pagina: 1