"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Volgens mij is coax gewoon kort voor coaxiaal. Dus de aansluiting en de manier waarop de kabel in elkaar zit, niet zozeer wat er over die kabel gaat. Maar inderdaad onhandige benaming.
Als je een videorecorder met scart ingang hebt kan je een DVD speler via scart op je video aansluiten. De tv kabel dan in je video en van je video naar je tv.
Als je een videorecorder met scart ingang hebt kan je een DVD speler via scart op je video aansluiten. De tv kabel dan in je video en van je video naar je tv.
Coax is inderdaad gewoon Coaxiaal
Maar er zijn toch wel omvormertjes in de handel voor je versterker
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
die zijner... rf modulators...
25 euro ofzo, dus meer dan de helft van een dvd speler
maar goed,
video was er mee op gehouden (althans een casemod van proberen te maken, gruwelijk mislukt) vandaar dat ik nu zo'n dvd ding wil.
25 euro ofzo, dus meer dan de helft van een dvd speler
maar goed,
video was er mee op gehouden (althans een casemod van proberen te maken, gruwelijk mislukt) vandaar dat ik nu zo'n dvd ding wil.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Kan je die kabeltjes dan niet zelf maken?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Wel opletten je hebt anologe coax (jouw phillips) en digitale coax voor 5.1 geluid, waarschijnlijk is de aansluiting op die DVD speler digitaal.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Volgens de folder zit er ook een DTS/DD-decoder in, dus waarschijnlijk heeft ie ook wel een analoge stereo uitgang (in de vorm van 2 coax/tulp-aansluitingen).
Er zijn trouwens ook wel meer goedkope dvdspelers te krijgen, gewoon even een paar winkels langsgaan en rondkijken
M'n ouders kwamen bijvoorbeeld laatst thuis met een MaxGear (oid) met alles erop en eraan (5.1 analoog uit, 2.0 analoog uit, coax en optisch digitaal uit) voor 50 euro (en ik geloof dat ie nu zelfs in de aanbieding is bij Scheer en Foppen voor 45 39.95 euro
).
Er zijn trouwens ook wel meer goedkope dvdspelers te krijgen, gewoon even een paar winkels langsgaan en rondkijken
M'n ouders kwamen bijvoorbeeld laatst thuis met een MaxGear (oid) met alles erop en eraan (5.1 analoog uit, 2.0 analoog uit, coax en optisch digitaal uit) voor 50 euro (en ik geloof dat ie nu zelfs in de aanbieding is bij Scheer en Foppen voor 45 39.95 euro
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Heb je geen videorecorder? Je prikt je DVD speler dan gewoon in de scart in van je videorecorder en dan gebruik je de RF uit van je videorecorder om de DVD op je televisie te bekijken.
Pagina: 1