Toon posts:

WinAmp: Welke bestandsformaten worden ondersteund?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn twee vragen:-

1. Wie weet welke audio- en videobestandsformaten er allemaal standaard (en daarmee bedoel ik zónder plugins!) in WinAmp worden ondersteund?

2. Ik luister vaak radio via internet. Soms, nee regelmatig krijg ik dan de keus tussen livestreams via WinAmp en Real (1) Player terwijl beide links naar dezelfde URL leiden. Wat is dan toch het verschil en is die er niet, wat heeft het dan voor nut om de gebruiker tóch zogenaamd tussen WinAmp en Real (One) Player te laten kiezen?

Alvast thanks!.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

1. Zie www.winamp.com
2. Gebruikers willen gewoon kunnen kiezen lijkt me. :?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:18

PD2JK

ouwe meuk is leuk

1. MPG, MPEG, M2V, AVI, ASF, WMV (Winamp 2.91) Nieuwe winamps ondersteunen het ook lijkt me.

2. RealPlayer hebben tweakers/nerds een hekel aan. ;) Winamp vind ik makkelijker werken.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

http://www.winamp.com/player/

lees de help, of download het en: if you don't like it, don't use it

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Als je naar het config scherm van winamp gaat, heb je daar ook een pagina tussen zitten, waarbij je kan instellen welke files er door winamp worden afgespeeld... 8)7

Tip: CTRL+P als je winamp geopend hebt staan

Heb je dan nooit in de opties gekeken...?

Instagram / YouTube

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

aramdin schreef op 15 juli 2004 @ 20:22:
Heb je dan nooit in de opties gekeken...?
ik denk dat ie het nog niet gebruikt :>

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
Jimbolino: 1. Inderdaad, ik gebruik WinAmp niet en ik ben 't in principe ook niet van plan want ik ben niet zo'n van van dit prog. 2. Lees de help: Bedoel je de help van WinAmp zelf of van de site www.WinAmp.com?

Prutz0r: Wat is er mis met Real Player? Ik vind RP beter en overzichterlijker dan WinAmp en met de komst van de PerfectPlay-functie in versie 10 vind ik RP vaak ook zelfs beter dan Windows Media Player...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Sorry, maar ik zie uit dit topic echt nooit een nuttige of leuke discussie ontstaan. De 1e vraag kun je beantwoordt krijgen door de website van WinAmp door te snuffelen; of gewoon even WinAmp te installeren. De 2e vraag is een heel ander verhaal waarvoor je met wat voorbeelden zal moeten komen. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.