Toon posts:

[dell Dimension XPS T000 ] geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

van een kennis heb ik haar PC meegenomen naar huis om hem thuis eens even te voorzien van een frisse windows installatie. Goed, ik kom thuis, en sluit de PC hier thuis aan. IK had alleen de kast meegenomen. IK sluit toetsenbord + muis aan maar krijg hier geen beeld, terwijl ik dat nog wel had bij mijn kennis.

Ik heb andere videokaart/monitor/geheugen geprobeert. Daar ligt het dus niet aan,
heeft dell een of andere beveiliging mbt tot de monitor? ... Dat dell het alleen doen als alles dell is ...

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Nee, een Dell PC gebruikt gewone aansluitingen en stanaard onderdelen (behalve het mobo en de powersupply misschien (meestal niet een standaard ATX formaat, maar wel standaard PCI, AGP, USB, Intel chipset, e.d.).

Ik zou het op de normale manier troubleshooten.

[ Voor 23% gewijzigd door Device Manager op 15-07-2004 20:08 . Reden: iets meer info toegevoegd ]

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Best besthost,

Als jij hier geregged bent, ben jij ook een tweaker hoor :z

Maar tweakers dienen zich aan de GoT Huisregels te houden. Daar hoort bij het stellen van vragen in het juiste subforum (deze had in PMG of CSL moeten staan, niet hier), het geven van uitgebreide specs (als je toevallig van een 24" wonder op 1600x1200 gekomen bent en dan geen beeld op 14" 640x480 is het ook niets raars) en het vertellen van de exacte toedracht ('geen beeld' kan alles zijn van totaal geen electrische activiteit tot en met perfect normale geluiden, ledjes enzo tot plus het Windows inloggeluid) en wat je exact geprobeerd hebt (welke videokaart? welke monitor? welk geheugen?).

Zonder die info is het glazen bolwerk. En helaas is mijn glazen bol stuk...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.