Ik ben bezig om mijn gebruikers de mogelijkheid te geven om online hun gegevens te bekijken.
mysql versie: 3.23.58
access versie: 2002
nu gebruik ik een applicatie die een access db gebruikt om klanten, goederen betalingen bij te houden.
er is nu een odbc koppeling gemaakt vanuit die database naar mijn mysql db
ik heb ook alles van de access db kunnen exporteren naar de mysql db zover gaat het goed.
Maar als ik nu een gebruiker toevoeg in de applicatie word hij netjes opgeslagen in de access db maar niet in de mysql db. ook niet wanneer ik die access db in access open.
Als ik de gebruiker er met alle geweld in wil hebben moet ik eerst die tabel op de mysql db verwijderen en dan in access de betreffende tabel weer exporten.
hoe kan ik dit automatiseren cq gemakkelijker maken.
mysql versie: 3.23.58
access versie: 2002
nu gebruik ik een applicatie die een access db gebruikt om klanten, goederen betalingen bij te houden.
er is nu een odbc koppeling gemaakt vanuit die database naar mijn mysql db
ik heb ook alles van de access db kunnen exporteren naar de mysql db zover gaat het goed.
Maar als ik nu een gebruiker toevoeg in de applicatie word hij netjes opgeslagen in de access db maar niet in de mysql db. ook niet wanneer ik die access db in access open.
Als ik de gebruiker er met alle geweld in wil hebben moet ik eerst die tabel op de mysql db verwijderen en dan in access de betreffende tabel weer exporten.
hoe kan ik dit automatiseren cq gemakkelijker maken.
Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen