Internet valt telkens uit

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Sinds ongeveer een week heb ik thuis het volgende probleem: ongeveer elke dag valt het internet wel een keertje uit, althans dan kunnen alle vier de computers die op ons thuisnetwerk zijn aangesloten geen verbinding meer maken met het internet. Als ik dan de router reset, dan kunnen we wel weer een verbinding met het internet tot stand brengen. Op het moment dat het internet niet toegankelijk is voor ons, branden wel alle lichtjes op de router. Iemand een idee waardoor dit komt, en zo ja wat er aan te doen is? als je daarvoor meer informatie nodig hebt dan hoor ik het wel. Het gaat hier trouwens over een ADSL basic verbinding van XS4ALL.

groeten

Verwijderd

Wat voor router heb je? Dat lijkt me wel handig om te weten ;)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Wilde gok, doe eens wat rustiger aan met dat p2p gebruik ;)

edit:
Je had hier al een draadje over lopen.
Internet valt vaak uit/
Behalve dat je startpost ook niet helemaal okee is mag je niet twee draadjes over een probleem beginnen he!

[ Voor 65% gewijzigd door SSH op 15-07-2004 19:06 ]

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Internet valt vaak uit

Als meerdere mensen je topic zijn krijg je zeker een sneller antwoord? :P

Raku

Verwijderd

hier ook xs4all basic adsl.. en precies hetzelfde probleem..

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
webfreaky dat zou betekenen dat het probleem bij xs4all zit, al een belletje gedaan? in welk district zit je? toevallig het gooi?

Verwijderd

jah ik heb NIKS aan instellingen of iets veranderd, NIKS nieuws geïnstalleerd en sinds ong. 4/5 dagen valt het internet soms uit. (Niet vaak, misschien 1 á 2x per dag ofzo)

Neej regio tilburg

edit: nog niet gebeld... dacht dat het aan mezelf lag.. dat mijn zusje weer wat spyware geïnstalleerd had ofzo.. maar zal ik dan morgen toch eens doen

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 20:49 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ten eerste : Crossposten doen we hier niet aan, dus gelieve niet meerdere topics te openen (Internet valt vaak uit)
Ten tweede : Er wordt om meer info gevraagd en die geef je nul komma nul info, we zijn hier geen helpdesk; Starten van topics in NT *lezen*

[ Voor 14% gewijzigd door Koffie op 15-07-2004 20:59 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.