30x sf175s + gw5000-dt op oost
Toen waren beige computers heel gewoon.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
[ Voor 5% gewijzigd door grolo2010 op 15-07-2004 19:02 . Reden: te laat ]
Die van mij roep je op door achtereenvolgens 062596 en dan een knopje met een 1 in een klein schermpje dat onder de 7 zit, dan verspringt je tv wel van zender maar het werk wel.
Als je hiermee je tv verknoeit ben ik niet aansprakelijk.
Inderdaad gewoon met het klokje op de AB.
Zojuist even gekeken op twee verschillende Philips TV's en de tijdinstelling is gewoon te vinden onder Menu-> Timer -> Stel klok.VivaAtloni schreef op 15 juli 2004 @ 18:59:
dacht het niet. Die heb ik al doorgespit. Kan het ook nergens in het menu van de tv veranderen en zelfs niet in het service menu.
Toch nog eens FF checken?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Die haalt z'n tijd gewoon van teletext, mischien controleer je die tijd op een zender met "rare" teletekst?VivaAtloni schreef op 15 juli 2004 @ 21:46:
Inderdaad gewoon met het klokje op de AB.
Wat gebeurt er als je je tv gewoon een tijdje op NL1 hebt staan en je dan op het klokkie drukt?
Vroeger haalde die inderdaad altijd de tijd van teletekst, maar dat is nu dus niet meer zo, want als ik naar BBC ga dan blijft de klok gewoon hetzelfde. Bij de philips tv van mijn ouders wordt op BBC het klokje automatisch een uur eerder, dus past zich aan aan de teletekst.
erg vreemd allemaal.
dus Ned1 op kanaal 1 zetten, en via het servicemenu het toestel op 'deploy' zetten ofzo?Smart Clock
TV-, VCR- und TV-Video-Combi-Funktion, welche die eingebaute Uhr bei jedem Einschalten des Gerätes automatisch nach der Videotext-Zeit des ersten Programmes richtet.
[ Voor 19% gewijzigd door Aphelion op 16-07-2004 10:03 ]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness