De 5 weken oude nokia 3410 (59 euro) van mijn vrouw deed ineens niets meer, en dus hebben we dat ding naar T4telecom terug gebracht.
Ze zouden hem opsturen ter reparatie en zou een week of 2-3 duren.
Nu 5 weken later hebben we (na veel bellen) een bericht terug gehad;
ze hebben waterschade gevonden en dat valt niet onder de garantie.
(Ik ben bang dat mijn dochtertje erop gesabbelt heeft.)
Nu stellen zij voor om A) afstand te doen van het toestel of
B ) 25 euro betalen om het toestel weer terug te krijgen!
Met andere woorden: ik moet betalen om het toestel dat ik gekocht en ter reparatie afgegeven heb, ongerepareerd (!!) naar de winkel te laten sturen door de fabrikant. En dan nog iemand zien te vinden die het ding wil repareren. Zij stellen: Waterschade - dus niet repareren. Terwijl wij er wèl voor betalen willen, maar hij wordt hoe dan ook NIET gerepareerd en als we het toestel terug willen moeten we dus 25 euro betalen
Ik heb zo'n gevoel dat we daar niet helemaal akkoord moeten gaan, of is dit een normale gang van zaken?
Ze zouden hem opsturen ter reparatie en zou een week of 2-3 duren.
Nu 5 weken later hebben we (na veel bellen) een bericht terug gehad;
ze hebben waterschade gevonden en dat valt niet onder de garantie.
(Ik ben bang dat mijn dochtertje erop gesabbelt heeft.)
Nu stellen zij voor om A) afstand te doen van het toestel of
B ) 25 euro betalen om het toestel weer terug te krijgen!
Met andere woorden: ik moet betalen om het toestel dat ik gekocht en ter reparatie afgegeven heb, ongerepareerd (!!) naar de winkel te laten sturen door de fabrikant. En dan nog iemand zien te vinden die het ding wil repareren. Zij stellen: Waterschade - dus niet repareren. Terwijl wij er wèl voor betalen willen, maar hij wordt hoe dan ook NIET gerepareerd en als we het toestel terug willen moeten we dus 25 euro betalen
Ik heb zo'n gevoel dat we daar niet helemaal akkoord moeten gaan, of is dit een normale gang van zaken?