P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Je moet van het design houden. Voor de rest vind ik dat Philips met telefoons altijd zo achter de feiten aanloopt de laatste tijd. Dat kost je klanten.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ja, maar misschien is 't ook wel een test om te kijken hoe de OLED-schermpjes bij het publiek bevalt en of ze problemen gaan geven?
Dit is een definitieve versie. De voorloper hiervan (de 639) heeft een mono oled display.Bergen schreef op 15 juli 2004 @ 17:58:
Ja, maar misschien is 't ook wel een test om te kijken hoe de OLED-schermpjes bij het publiek bevalt en of ze problemen gaan geven?
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Die antenne sucks
En die blauwe is ook lelijk. Maar ok je zal wel kleurtjes kunnen kiezen hè
leoaq.fm // Jeune Loop
op zich best wel een leuke gsm
Elect a clown, expect a circus.
eensch, maar dat met die antenne vindt ik nog wel meevallen. Alleen die blauweleokennis schreef op 15 juli 2004 @ 19:39:
Die antenne sucks![]()
Ik vind het op zich wel een leuke telefoon hoor. Hij heeft een heel klein beetje wat weg van mijn E700. Ik zou hem zelf op zich wel willen hebben als reserve telefoon om te gaan stappen of zo. Het enige wat ik jammer vind is het ontbreken van bluetooth, maar dat ontbreekt ook op me E700
Dance Dance Revolution
Ik kon me eens testen herrinderen in het verleden dat philips een kleine speler is. Maar bij veel testen wel de betere telefoons maakt.JT schreef op 15 juli 2004 @ 17:21:
Je moet van het design houden. Voor de rest vind ik dat Philips met telefoons altijd zo achter de feiten aanloopt de laatste tijd. Dat kost je klanten.
Net als harddisken ben ik best bereid om iets extra te betalen voor een telefoon die 3 jaar blijft werken zonder problemen. Helaas is dit niet zo
Pagina: 1