Vorige week EINDELIJK een nieuwe DVD-ROM van Aopen gekocht. Dus ik helemaal blij toen ik hem werkend zag op een DVD van de videotheek. Echter bij het instoppen van een zelf gebrande DVD (die tot nu toe op alle stand alone- en DVD-ROM spelers prima werkte) begon hij toch een beetje te hakkelen en te stoten. Dus ik naar Aopen gebeld, en die kwamen met advies dat er nog een oude firmware op zou kunnen zitten, en deze upgedate zou moeten worden. Dus ik gekeken en ja hoor, oude firmware. Dus ik weer helemaal blij nadat de firmware geflashed was en alles goed werkte. Tot ik de ochtend erna de PC inschakelde, en de melding kreeg dat mijn harddisk niet gededecteerd werd. Dus ik weer helemaal
...
Elke x als ik de PC opstart dan dedecteerd ie hem maar af en toe, en de keren dat ie dedecteerd geeft hij aan dat de schijf maar 5 mb ofzo is. Ook staat er in plaats van de gebruikelijke naam + typenummer van de harddisk bij het opstarten alleen een hoop gebrabbel.
Ik ben zelf al enige tijd op zoek geweest naar de oplossing (en het is niet fijn zoeken op een P233 laptopje
. ) en ben er bijna zeker van dat de firmware van de harddisk niet goed is. Maar ik kan nergens een nieuwe update vinden. Ik heb ook al met Maxtor gemaild, en dit soort dingen vallen niet onder de garantie. Ook heb ik geen zin in een nieuwe schijf kopen, want deze is pas 5 weken oud!!!
Weet iemand waar ik een nieuwe firmware update kan krijgen? Het gaat om een Maxtor harddisk met het typenummer 6Y200P0. Ik kan niet meer zien welke firmware versie op de schijf stond. Kan iemand mij helpen?
P.s. Is het mogelijk om met een firmware versie van de 6Y250P0 van deze schijf ipv 200 gig een 250 giger te maken?
Elke x als ik de PC opstart dan dedecteerd ie hem maar af en toe, en de keren dat ie dedecteerd geeft hij aan dat de schijf maar 5 mb ofzo is. Ook staat er in plaats van de gebruikelijke naam + typenummer van de harddisk bij het opstarten alleen een hoop gebrabbel.
Ik ben zelf al enige tijd op zoek geweest naar de oplossing (en het is niet fijn zoeken op een P233 laptopje
Weet iemand waar ik een nieuwe firmware update kan krijgen? Het gaat om een Maxtor harddisk met het typenummer 6Y200P0. Ik kan niet meer zien welke firmware versie op de schijf stond. Kan iemand mij helpen?
P.s. Is het mogelijk om met een firmware versie van de 6Y250P0 van deze schijf ipv 200 gig een 250 giger te maken?