Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een palm m100 (een oude dus) maar wel met infrarood. Is het mogelijk om deze te gebruiken met mijn mobiele telefoon (siemens cx65) beide hebben dus infrarood. en het is mij al gelukt om met een programmatje midi files over te zetten naar de telefoon. Maar op de telefoon staan ook foto's etc. kent iemand een programma die ik kan gebruiken om die foto;s via de palm naar de pc te zetten. Dat scheelt nl. een hoop geld voor een datakabel.

Als ik een foto probeer te sturen geeft de palm aan "data received in unknown format" en ik kan hem nergens weer vinden.

ik heb al gelezen dat palm de files anders leest zodat ze kleiner zijn, maar misschien weet iemand een prog

alvast bedankt

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

De m100 kan geen andere bestanden dan .prc of .pdb opslaan in het interne geheugen. De ringtones zijn in .pdb bestanden gemaakte verkapte txt bestandjes, maar met foto's zal het op deze manier niet lukken.

Had je een Palm met een uitbreidingsslot en SD kaart, dan had je receiveit kunnen gebruiken (http://www.palmgear.com)

Ik zou op e-bay een cheape datakabel kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Stereotomy op 15-07-2004 16:01 ]

Alors.

Verwijderd

Voor dit soort vragen kun je ook terecht op: www.palmclub.nl 8)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de reactie, maar nu heb ik nog een vraagje. Ik heb op ebay een duitse verkoper gevondnen die een datakable verkoopt voor 1 euro. Terwijl je in Nederland daar al gauw 25 euro voor betaald, hoe kan dat? Ik weet dat je met die kabel van 1 euro waarschijnlijk niet de firmware kan upgraden maar dat doen ze in de winkel wel. Ik vind het wel super cheap.

Hier de ebay link (ps hij heeft allemaal goedkope dingen)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3442&item=6309598556&rd=1

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Die kabel van 1 EUR wordt nog wel meer tegen het eind van de auction. Da's typisch e-bay. En de kostprijs van zo'n kabel is ook zo'n 1 EUR, de winkels verkopen het als officiele kabels, die zijn flink duurder: ik zou altijd dit soort spullen op ebay halen.

Alors.