Toon posts:

Hoe maak ik screenshots

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey luitjes, hoe maak ik screenshots van mijn ubercoole metallica filmpjes?
Ik probeer het telkens in WMP maar het lukt niet. Weet iemand zo'n proggie waarmee het wel kan?

De mazzel, Whippie.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Is DIT iets voor je?

En lees DIT ook ff door :)

En welkom op GoT

[ Voor 43% gewijzigd door RaZ op 15-07-2004 15:51 ]

Ey!! Macarena \o/

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:06
bsplayer....
was ook wel te vinden in de search

Verwijderd

Topicstarter
Hey ventje we gaan toch niet bijdehand doen? Ik ben hier ook nieuw. Ik ben dom ;) Maarja toch ff bedankt

(en me maat doet net alsof de koningin op dit forum zit :r

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:50:
Hey ventje we gaan toch niet bijdehand doen? Ik ben hier ook nieuw. Ik ben dom ;) Maarja toch ff bedankt

offtopic:
Als jij nu eerst de FAQ'z zou lezen, hadden wij je niet op je vingers hoeven tikken. Maarja, sommige mensen zijn en blijven nu eenmaal lui, en verwachten alles van anderen, en doen er zelf niets voor.. Jammer..

Ey!! Macarena \o/

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

tja wen er maar vast aan, stel je hier een vraag waarvan "men" vind dat het te eenvoudig is... krijg je van een moderator het advies handiger te worden in google en wordt je topic op slot gezet.....

Als je het mij vraagt kunnen 80% van alle topics hier met goed google en RTFM werk opgelost worden. En zetten de mod`s af en toe posts op slot om het even..

(voordat dit fout begrepen wordt: Ik snap wat hier de regels zijn, maar vraag me af en toe wel af wat de essentie is van een forum.
Toch niet erg dat zo nu en dan het wiel af en toe opnieuw wordt uitgevonden)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zerveza schreef op 15 juli 2004 @ 15:59:
tja wen er maar vast aan, stel je hier een vraag waarvan "men" vind dat het te eenvoudig is... krijg je van een moderator het advies handiger te worden in google en wordt je topic op slot gezet.....

Als je het mij vraagt kunnen 80% van alle topics hier met goed google en RTFM werk opgelost worden. En zetten de mod`s af en toe posts op slot om het even..

(voordat dit fout begrepen wordt: Ik snap wat hier de regels zijn, maar vraag me af en toe wel af wat de essentie is van een forum.
Toch niet erg dat zo nu en dan het wiel af en toe opnieuw wordt uitgevonden)
Dit is een offtopic discussie:

Opzich is dat wel waar, maar er mag best even gevraagd worden om eigen searchwerk. Ook omdat het aantal topics dan de pan uitreist, want wanneer mag je wel en wanneer niet en topic openen? Dus die regel is wel degelijk goed.

Ik heb gevraagd om een slotje op dit topic, puur omdat whippie eerst even zijn sociale vaardigheden moet bijspijkeren. Zo gaan we niet met mensen om op GoT.

• markvt
  • Laatst online: 28-08 15:41

markvt

Peppi Cola

download virtualdub dan kan je frame voor frame exporteren uit een film bestand.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

gebruik winamp/mplayer-classic en je kan "overlay" uitzetten. Dan kun je wel op normale manier een screenshot maken.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Whippie, gebruik de search eens, hier valt genoeg over te vinden. En leer eens je medegebruikers te respecteren :)
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:50:

Een dergelijke post is echt -not done- op GoT, en totaal niet nodig :) Dat je nieuw en dom bent is echt geen excuus om niet zelf moeite te doen voor iets hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Remy op 15-07-2004 16:07 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.