Een kennis van mij (no, not me
) is er in geslaagd om in Access de menuknop 'Beeld' en 'Extra' te laten verdwijnen, en wil die nu graag terug.
Het vreemde is, dat die knoppen enkel verdwenen zijn als een document geopend is, en niet in het hoofdvenster (daar staan ze wel nog).
Iemand die enig idee heeft hoe dit op te lossen?
Ik zit te denken aan een snelkoppeling voor het menu beeld, waarlangs je dit wel kan fixen denk ik, maar op het net kan ik die snelkoppeling niet vinden
edit: Nu heeftie het al zelf gevonden natuurlijk
Oplossing: zoeken in help (F1), zoeken naar 'globaal snelmenu' en dan staat er normaal een linkje naar 'opstarten' ofzo, en daar kan je aanpassen wat je wel/niet te zien krijgt qua menu-knoppen enz...
Volgens keer kan ie zelf zijn zaakjes opknappen
Het vreemde is, dat die knoppen enkel verdwenen zijn als een document geopend is, en niet in het hoofdvenster (daar staan ze wel nog).
Iemand die enig idee heeft hoe dit op te lossen?
Ik zit te denken aan een snelkoppeling voor het menu beeld, waarlangs je dit wel kan fixen denk ik, maar op het net kan ik die snelkoppeling niet vinden
edit: Nu heeftie het al zelf gevonden natuurlijk
Oplossing: zoeken in help (F1), zoeken naar 'globaal snelmenu' en dan staat er normaal een linkje naar 'opstarten' ofzo, en daar kan je aanpassen wat je wel/niet te zien krijgt qua menu-knoppen enz...
Volgens keer kan ie zelf zijn zaakjes opknappen
[ Voor 27% gewijzigd door Boegel op 15-07-2004 15:14 ]
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen