Toon posts:

Welke drivers zijn het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke drivers kan ik het beste gebruiken voor mijn Asas A9800XT/TVD? Omega, Ati? Van driver CD?

Verwijderd

nou de drivers op cd zijn oud...

Ik gebruik zelf gewoon de catalyst drivers van ati... geen ervaring met de omega drivers..

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De omega drivers zorgden altijd voor een betere beeldkwaliteit dan die van Ati zelf en dat maakte ze iets trager. Dat is geloof ik wel acterhaald, maar als je snelheid wilt zonder over te clocken zou ik gewoon voor de Ati drivers gaan. (catalyst 4.7 in dit geval)

Bij de omegadrivers zit een proggie ingebouwd waarmee je de speeds omhoog kan gooien, maar dat kan je alsnog los installeren als je daar behoefte aan hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Hann1BaL op 15-07-2004 15:08 ]

Verwijderd

Het beste kun je dat testen! Echter kost dit veel tijd en mensen hebben dat niet altijd er voor over. Pak dan gewoon de laatste Catalyst drivers.

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:00:
Welke drivers kan ik het beste gebruiken voor mijn Asas A9800XT/TVD? Omega, Ati? Van driver CD?
ik gebruik vaak de nieuwste drivers van ati: http://www2.ati.com/drive...-8-03-040610a-016126c.exe

maar er zijn alternativen, er is ooit een een benchmark geweest, met dna drivers, omega, en de normale.

http://www.dark-tweaker.com/4.5-roundup.htm

[ Voor 7% gewijzigd door Koekje op 15-07-2004 15:11 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat van die betere beeldkwaliteit en daardoor wat tragere prestaties heb ik ook gehoord maar ik hoor inderdaad ook dat dat achterhaald is. DIe benchmark is misschien wat verouderd dan die je nu zoekt?

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 07:51

t!mP

is inflatie gevoelig

Mja wat het beste is moet je toch echt zelf even testen.
Maakt 1 of 2 fps (bij wijze van) je niet uit d/l dan gewoon laatste cat drivers.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoals in de VB-faq staat is dat simpelweg een kwestie van uitproberen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.