Sexuele opwinding van computerhardware?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik had laatst een nieuwe processor gekocht, een amd athlon 1100, en daar kreeg ik spontaan een stijve lul van, want wat ging die hard, niet te geloven ! het kwam eigenlijk niet alleen door die processor, maar ook door mijn nieuwe alpha koeler met delta fan. toen ik naar die combinatie keek, van processor en koeler, werd ie echt hard.
iemand ook eens zoiets meegemaakt?

Verwijderd

Hum...nee....SLOTJE!!!!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

profielschets "smvs":

- (veel) puisten
- 13 jaar
- bril met sterkte -4.5 / -3.75

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022

Frank Reiber

aka Kiuchi

Nee, ik geef de voorkeur aan een vrouw :)

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

Verwijderd

toen de Athlon 1 GHZ uit was en ik moch hem voor 1 minuut in me handen hebben begon me lul wel te tintelen;).

Verwijderd

Pleaze man als je nix te zeggen heb ZEG dan ook nix :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

bij tweakershideout of iets dergelijks werd de vraag gesteld wat je het liefst zou willen voor kerst een pol met allerlij heftige hardware en onderaan sex, toch wel meer dan 80%...:)

• Quazie
  • Laatst online: 11-06 15:53
Sjeees ben je seksueel gefrustreerd ofzo??

Mijn PC'tje

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Bij mooie hardware wil ik wel 's kriebels in mijn buik krijgen, maar sexueel raak ik er niet van opgewonden! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Redje
  • Laatst online: 18-08 21:30
Zeker niet naar de HCC geweest??

Anders had je nu nog een stijve leuter gehad van de vele hardware :P

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Hier heb ik 1 woord voor: ZIEK

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:12
Afbeeldingslocatie: http://bedbeast.dyn.dhs.org/zooi/spam.jpg

.

• peter99
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05-2025

peter99

http://www.fufme.com/

dan is dat echt iets voor jouw !!!!!!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Aaagh, Harley dat plaatje is pas spam !

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Hoe kom jij aan zo'n adres eigelijk of houd jij ook van "pc-sex". :?

• jota
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 25 december 2000 00:44 schreef smvs het volgende:
ik had laatst een nieuwe processor gekocht, een amd athlon 1100, en daar kreeg ik spontaan een stijve lul van, want wat ging die hard, niet te geloven ! het kwam eigenlijk niet alleen door die processor, maar ook door mijn nieuwe alpha koeler met delta fan. toen ik naar die combinatie keek, van processor en koeler, werd ie echt hard.
iemand ook eens zoiets meegemaakt?
Rot op :(

Verwijderd

Heb weleens iets gelezen dat je op een bepaalde leeftijd, zeg maar van 13-20 ofzo, wanneer de hormoonontwikkeling zich aan het opzetten is etc, er soms wat "bugs" in zitten (lang niet iedereen heeft het) en dat je daardoor bijv. een erectie kunt krijgen van dingen je je gewoon mooi/leuk vind. Is op zich niets sexueels, is gewoon iets dat je hersenen die iets moois zien niet precies weten waar ze de signalen heen moeten sturen en dan kan er wel eens iets gebeuren wat je niet wil. In het voorbeeld werd genoemd dat er dus wel jongens/mannen zijn die dit hebben met bijv. mooie auto's of wat ook, maar met HW schijnt het dus ook te kunnen. Ach, en of het echt erg is... het gaat vanzelf wel weer over...

(heb het zelf trouwens niet, alleen met mooie meisjes dan ;) )

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Op maandag 25 december 2000 00:48 schreef ThePriest het volgende:
profielschets "smvs":

- (veel) puisten
- 13 jaar
- bril met sterkte -4.5 / -3.75
Volgens zijn profiel is hij in 2023 geboren :?

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• the noise
  • Laatst online: 20:56
laten we nu gewoon deze draad negeren:?

Verwijderd

Hij deelt alleen zijn mening met ons, nix mis mee... moeten wij hem niet gelijk gaan afmatten vind ik (ok het is vreemd), maar zo'n jongen kan er toch ook nix aan doen dat er in zijn hoofdje iets niet goed zit

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:39
Intrigerend. Maar om je vraag te beantwoorden: nee, alleen bepaalde vrouwen kunnen bij mij de genoemde reactie bewerkstelligen, en dan alleen, als minimale vereiste, wanneer ik ze in 'real life' van zeer dichtbij aanschouw.

Overigens een leuke vondst deze vraag onder
"HARDWARE algemeen" te plaatsen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Frenkpie
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

als ik nieuwe SUPER SNELLLE hardware krijg
ben ik blij
niet sexsueel opgewonden
dan ben je eik best wel wanhopig volgens mij ;)
als je gaat geilen op een stukje metaal :o

Verwijderd

ofcourse vrouwen ;) Als ik m'n vriendin hier naast me zie quaken en een heleboel gozertjes sterven door haar kogels is dat opwindender dan in me case kijken ;)
Snelle auto's.... hebben ook wel invloed op mijn hormoon huishouding hehehe :9~
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.