Toch content ads?

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 18:28
Ik zie net hier op GoT dingen die lijken op het beruchte content advertising. Ik weet dat dit ooit in april is voorgesteld als grapje; maar zijn nu hier toch serieuze plannen mee?

Ik zie namelijk (onder andere) dit hier:
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/8982/bliwpblip.jpg

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:35

curry684

left part of the evil twins

Dit is spyware/malware op je eigen machine :)

Professionele website nodig?

• Silent Thunder
:(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• curry684

curry684

Om maar even iets obvious te noemen: we zouden echt niet in het Engels gaan adverteren ;) Ik vermoed dat deze pagina hetzelfde doet bij jou, en daar staan ook echt geen links in het artikel zelf. Zal je alleen daar minder opvallen omdat je die site niet dagelijks bezoekt :)

• Silent Thunder
curry684 schreef op 15 juli 2004 @ 14:37:
Om maar even iets obvious te noemen: we zouden echt niet in het Engels gaan adverteren ;) Ik vermoed dat deze pagina hetzelfde doet bij jou, en daar staan ook echt geen links in het artikel zelf. Zal je alleen daar minder opvallen omdat je die site niet dagelijks bezoekt :)
zelfs je sig moet er aan geloven :o

Afbeeldingslocatie: http://img19.exs.cx/img19/5904/bliwpblipip.jpg
*gaat spyware hunting doen op pc 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Silent Thunder op 16-07-2004 09:13 ]

• curry684

curry684

Ik vind het overigens wel verdacht dat het allemaal Sun-related adverts zijn en dat 'Windows' of all things niet highlight (doen Solaris, Java, J2EE, SPARC en UltraSPARC toevallig ook iets? :) ). Ik zal iig deze maar even van Lieve Adjes naar Beveiliging & Virussen moven, dan heb je wellicht wat specifiekere hulp ;)

• Silent Thunder
curry684 schreef op 15 juli 2004 @ 14:45:
Ik vind het overigens wel verdacht dat het allemaal Sun-related adverts zijn en dat 'Windows' of all things niet highlight (doen Solaris, Java, J2EE, SPARC en UltraSPARC toevallig ook iets? :) ). Ik zal iig deze maar even van Lieve Adjes naar Beveiliging & Virussen moven, dan heb je wellicht wat specifiekere hulp ;)
kweenie... ik heb al een image teruggezet :) Ik kreeg die troep er niet meer uit op een normale manier. Wellicht waren ook wat reg-sleutels beivloed ofzo. :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
** fluit onschuldig ** ;) :+

offtopic:
DISCLAIMER
Dit is een grap. Het is geen serieus bedoelde opmerking. Aan deze opmerking kunnen geen enkele rechten worden ontleend. Roepen dat je weg gaat of GoT niet meer leuk vind n.a.v. deze opmerking zullen eventueel worden gëeffectueerd voor de betrokkene.

offtopic:
DISCLAIMER voor de DISCLAIMER
ook dit is een deels een grap 8)7
Pagina: 1