[MS Word] Document invoegen

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Hoe kan ik in word een document invoegen?

Dus dat er een Excel icoon in beeld staat en er direct gelinkt wordt naar dat betand? Niet dat ik de inhoud van de sheet in mijn scherm krijg.

Ik wil een document maken waarin ik naar verschillende andere documenten wil verwijzen, de documenten waarnaar ik verwijs moeten ook beschikbaar zijn. Een hyperlink zal niet werken omdat ik het document wil rondmailen.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je wilt een link naar een bestand maken? mja, dan kan wel met een hyperlink als file://, maar zoals je zei: je gaat het document rondmailen. Als het voor werk is oid, kan je het bestand misschien ergens op een publieke server zetten en het met file://server/bestand.doc aanroepen. Anders zou je het op webspace kunnen zetten, en dan alsnog een hyperlink gebruiken :)

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik weet niet wat je al geprobeerd hebt maar als je in Word uitvoert Invoegen --> object
Tabblad "bestand gebruiken" Bladereren naar het document en een vinkje zet bij "als pictogram weergeven" en op OK drukt, moet je het gewenste resultaat krijgen.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
sunturion schreef op 15 juli 2004 @ 14:31:
Ik weet niet wat je al geprobeerd hebt maar als je in Word uitvoert Invoegen --> object
Tabblad "bestand gebruiken" Bladereren naar het document en een vinkje zet bij "als pictogram weergeven" en op OK drukt, moet je het gewenste resultaat krijgen.
het is gelukt, vinkje gemist!!

thnx