[XP] Services disabled -> Cam wordt niet gedecteerd?

Pagina: 1
Acties:

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-05 09:00
Ik heb vanmiddag net mijn nieuwe Konica Minolta DiMAGE X31 binnengekregen, slick dingetje, maar nu wil mijn PC de cam (eigenlijk het SD-kaartje, inderdaad) niet detecteren als ik hem aan mijn PC hang. De cam geeft wel netjes een icoontje weer dat er vanaf nu USB verkeer kan plaatsvinden, dus hij weet weldegelijk dat hij aan mijn PC hangt...

Ik ben er vrijwel zeker van dat het komt doordat ik vrijwel alle services van mijn Windows XP heb disabled, normaal heb ik die zooi niet nodig, nu dus blijkbaar wel. Kan iemand mij vertellen welke services ik moet hebben draaien om Windows mijn cam automagisch als nieuw volume te laten herkennen? Bij voorbaat dank.

edit: Mijn USB stickje wordt wel gewoon door Windows herkend...

[ Voor 5% gewijzigd door hershel op 15-07-2004 14:20 ]

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 06:56

TwoR

Gekleurde stippen

Je weet toch zelf welke services je hebt uitgezet? Die heb je toch uitgezet met een reden? Dan weet je toch ook welke je moet hebben om weer aan te zetten.

Kijk eens naar USB, automatisch detect etc. En anders even bij microsoft op de site kijken welke services waar voor zijn is vast wel te vinden
sjakietrekhakie schreef op 15 juli 2004 @ 14:12:
In principe is dat een beetje een reactie van niks, maar goed...
Klopt maar ik vind het ook een Topic en TS van niks

[ Voor 60% gewijzigd door TwoR op 15-07-2004 14:15 ]

• hershel
In principe is dat een beetje een reactie van niks, maar goed...

edit: Zelfde als iemand bv Office niet kan installeren door een error en dan gaan roepen "Je hebt je PC zelf geïnstalleerd, dus je weet welke andere software e.d. voor conflicten kan zorgen". En dan gaat hij nog flamen ook :X

[ Voor 65% gewijzigd door hershel op 15-07-2004 14:16 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Keep it cool jongens, we zijn hier niet op GoT om gezellig op elkaar te gaan flamen hè ;). Dit heeft niet direct met Fotografie te maken, maar is meer software/windows gerelateerd. Vandaar een move naar WOS :)

LinkedIn
Instagram

• hershel
Sorry moderator...

Voor alle duidelijkheid, het gaat om Windows XP Corp. + SP1.