Toon posts:

[XHTML/CSS] Table word willekeurig ineens breder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
DIt gebeurt op dit moment zover ik weet alleen in FIREFOX
(getest: versies 0.8 en 0.9.2)

De site:
http://www.joostbastings.com/vol2/index.php

Als je op de site bent, en je klikt orkesten aan, geen probleem. Klik je daarnaar weer op 'beginpagina' dan word de website breder?

Waardoor komt dit? Ik heb alles geprobeerd maar ik kan maar niet vinden waarom firefox de eerste keer wel de goede afmetingen geeft, en als hij weer terugkomt op de beginpagina dat hij hem dan breder maakt.

Suggesties?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Geen tables gebruiken voor de lay out :?

Verder krijg ik hier geen problemen maar tables en vaste breedtes gaan moeilijk samen. Maar daarom zijn tables ook gemaakt voor tabulaire data ipv layout ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo een antwoord ahd ik wel weer verwacht ;)

Het probleem als ik DIV's gebruik is dat als ik een container-div heb en een content-div daar binnen, dat als die content-div hoger wordt dan afgesproken de container-div neit mee uitrekt :) Daarom had ik tables gebruikt..

Maar is hier echt geen oplossing voor :(

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 13:36:
Ja zo een antwoord ahd ik wel weer verwacht ;)

Het probleem als ik DIV's gebruik is dat als ik een container-div heb en een content-div daar binnen, dat als die content-div hoger wordt dan afgesproken de container-div neit mee uitrekt :) Daarom had ik tables gebruikt..

Maar is hier echt geen oplossing voor :(
je gebruikt dus tabellen om een visueel effect te realiseren.... Dit kun je niet zo goed doen door wat te spelen met de achtergrond van je body of een eventuele container div...

op www.alistapart.com staan genoeg voorbeelden.... (zoek op: faux columns / footer )

(overigens lijkt me een <div><a></a></div> zoals je in je linkernavigatie hebt een beetje overdreven ;)

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!