Na een lange tijd frame's gebruikt te hebben voor de layout van een website wil ik nu overgaan op div/css. 
Ik heb inmiddels al veel op GoT gezocht maar ik kon voor onderstaand probleem geen oplossing vinden!?
Probleem:
Als ik de opmaak in div/css maakt (in mijn geval kop, daaronder linkjes, daaronder content en tot slot een bodempje) moet ik nu voor iedere pagina de kop opnieuw maken. Oftewel: als er in de kop een tekst of logo veranderd kan ik ieder html bestand af om de kop te veranderen...
Das werkt natuurlijk niet.
Het lijkt me dat hier wel voldoende oplossingen voor te vinden zijn, maar helaas
Ik kon niets vinden.
En even voor de duidelijkheid:
- Website staat nu op Apache (dus PHP) maar gaat volgend jaar om naar IIS (ASP)
- Server side includes (SSI) werkt niet.
Ik heb inmiddels al veel op GoT gezocht maar ik kon voor onderstaand probleem geen oplossing vinden!?
Probleem:
Als ik de opmaak in div/css maakt (in mijn geval kop, daaronder linkjes, daaronder content en tot slot een bodempje) moet ik nu voor iedere pagina de kop opnieuw maken. Oftewel: als er in de kop een tekst of logo veranderd kan ik ieder html bestand af om de kop te veranderen...
Het lijkt me dat hier wel voldoende oplossingen voor te vinden zijn, maar helaas
En even voor de duidelijkheid:
- Website staat nu op Apache (dus PHP) maar gaat volgend jaar om naar IIS (ASP)
- Server side includes (SSI) werkt niet.
-