Ik ben een beetje bezig mijn diep weggezakte kennis van HTML aan het oppoetsen. Ik heb een pagina die er in FF perfect uitziet en soms in IE ook, maar soms laadt de pagina in IE niet helemaal.
In de statusbalk staat gewoon 'Done' maar er mist nog een stuk. Ga ik met m'n muis over div die de missende div bevat springt de missende div ineens wel tevoorschijn. Het lijkt me een bug in IE maar ik kon er in de search niets over vinden.
Ik heb het volgende doctype gebruikt:
De pagina valideert netjes als ik hem test op validator.w3.org.
Iemand een idee? Als ik de HTML code moet plaatsen doe ik dat, maar ik heb het idee dat het niet in de code zit.
In de statusbalk staat gewoon 'Done' maar er mist nog een stuk. Ga ik met m'n muis over div die de missende div bevat springt de missende div ineens wel tevoorschijn. Het lijkt me een bug in IE maar ik kon er in de search niets over vinden.
Ik heb het volgende doctype gebruikt:
code:
1
2
| <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> |
De pagina valideert netjes als ik hem test op validator.w3.org.
Iemand een idee? Als ik de HTML code moet plaatsen doe ik dat, maar ik heb het idee dat het niet in de code zit.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl