Als je bij MSN op een computer ooit je hotmail ingetikt hebt, kun je dat mailadres altijd uit het scrollmenu halen, alle mailadressen die ooit ingegeven zijn staan dan genoemd, is dat ook leeg te halen, voor openbare computers bijvoorbeeld?
gewoon even opnieuwe instaleren
Bl44t
Verwijderd
if only...Seagate schreef op 15 juli 2004 @ 12:55:
gewoon even opnieuwe instaleren
TS, één goede manier is er helaas niet. de manieren die het vaakste werken zijn (uit mijn hoofd):
-idd opnieuw installeren
-start>run> "control userpasswords2"
-100x proberen in te loggen met een leeg adres.
mgoed, de search staat er vol mee.
Speedtouch freak
als je die in vet gebruikt en dan naar de tab advanced gaat, staat daar een lijstje dat je kan leeg maken.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 12:57:
[...]
if only...
TS, één goede manier is er helaas niet. de manieren die het vaakste werken zijn (uit mijn hoofd):
-idd opnieuw installeren
-start>run> "control userpasswords2"
-100x proberen in te loggen met een leeg adres.
mgoed, de search staat er vol mee.
Quote uit ander (oud) topic:
Works fineVerwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 19:39:
Er is een andere manier, vooral omdat er een bug in de NL versie van XP zit die ervoor zorgt dat je niet al je accounts kan deleten.
Op deze manier kan het wel:
Ga naar *:\Documents and Settings\*Username*\Application Data\Microsoft\Credentials\
En zorg ervoor dat je alles wat in de map Credentials staat verwijdert.
Oh ja, daarna wel meteen rebooten om resultaat te zien!
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dit is eigenlijk Software Algemeen werk, maar er staat een stukje in de SA-faq erover.
Inderdaad - het is een vraag die in Software Algemeen thuishoort, maar omdat de vraag al dusdanig vaak is voor bij gekomen (en je die topics bv. niet even noemt en dat ze voor jou niet geholpen hebben), ga ik dit topic van je sluiten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()