Toon posts:

Hoe het beste een nieuwe accu van een notebook inwerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon nergens een topic vinden waar dit in stond, dus ik vraag aan mensen die ervaring er mee hebben of veel kennis van dit onderwerp hebben hoe ze dat zouden doen of hebben gedaan.

Ik heb nl. een nieuwe accu besteld en wou graag weten hoe ik die het beste kan gebruiken in het begin zodat ik later het optimale eruit kan halen.

Alvast bedankt.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:48
Een paar keer volledig opladen en volledig laten afgaan is met de meeste accu's het beste wat je kan doen.

Verwijderd

En vergeet niet zo eens in de maand ofzo je accu compleet te legen en vervolgens weer op te laden. Op deze manier blijft de niveau-meting van je accu accuraat! :)

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Nog een tip van mij, als je weet dat je veel op netstroom werkt (heel weekend of zo). Haal hem er dan eventueel uit. Vergeet hem dan alleen niet weer erin te zetten als je weg gaat :P ;)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt allemaal!

Ik las ergens dat een Lithium ion batterij op 40 procent van zijn accu bewaart moet worden enzo voor optimaal gebruik, en dat hij ook snel achteruit gaat met accutijd naar mate hij ouder word.
Iemand een idee of dit waar is ?

En fongwang is dat een goed idee dan een accu eruit halen ?
Kan je dit motiveren ?

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met het extra aanschaffen van een Acer batterij???

Waar en hoeduur?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:49:
Weet iemand hoe het zit met het extra aanschaffen van een Acer batterij???

Waar en hoeduur?
http://www.weltweit-akku.de/index.php?cPath=1_11 ( duits ! )

http://acer.acesdirect.nl/ ( nederland )

Nog geen 10 sec. gezocht op Google.nl ;)

edit:
tja mijn mening naar Acer :r

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 18:03 ]

Pagina: 1