Situatie als volgt:
Worddocument is een handleiding.
Voorin zitten Visio-workflow afbeeldingen met daarover heen een rechthoek van Word (geen lijn, geen invulling) met een hyperlink naar het desbetreffende deel van de handleiding.
Werkt perfect.
Moet nu naar pdf worden gezet, dmv Acrobat Professional 6.0, voor distributie enz.
Probleem:
De hyperlinks worden niet meegenomen... Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit wel werkt? Het maakt niet uit hoe, als het maar werkt...
Wat geprobeerd:
- Bovenste omschreven situatie: plaatje met daarover de vakjes als hyperlink (worden dus niet meegenomen naar de pdf). Ook niet als ik de vakjes verplaats naar de achtergrond/voorgrond.
- In Word de workflow nagemaakt door de vakjes neer te zetten elk vakje een hyperlink te maken --> wordt niet meegenomen
- Een vakje over een vakje --> alleen een wit vakje te zien met werkende hyperlink, maar de tekst dus niet.
- Instellingen rondom de hyperlinks in Word aangepast, maar ook dat werkt niet.
- Instellingen van Acrobat rondom hyperlinks niet kunnen vinden.
- Uiteindelijk google en hier de search gebruikt, maar niets gevonden.
Ik kan uiteraard wel later de hyperlinks leggen in het pdf-document, maar liever niet, omdat als de handleiding wordt bijgewerkt dan iedere keer de links opnieuw moeten worden gelegd...
Heeft iemand hiervoor een oplossing/c.q. ideeen?
Heb ik ergens instellingen verkeerd staan? Ik kan het niet vinden.
P.s. Office XP en Acrobat Professional 6.0 werk ik mee.
P.s.2 om 13.00 komt Surf Control weer vervelend doen en zie ik GoT niet meer tot 16:30...
Het is bijna 13:00
Dag GoT
Worddocument is een handleiding.
Voorin zitten Visio-workflow afbeeldingen met daarover heen een rechthoek van Word (geen lijn, geen invulling) met een hyperlink naar het desbetreffende deel van de handleiding.
Werkt perfect.
Moet nu naar pdf worden gezet, dmv Acrobat Professional 6.0, voor distributie enz.
Probleem:
De hyperlinks worden niet meegenomen... Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit wel werkt? Het maakt niet uit hoe, als het maar werkt...
Wat geprobeerd:
- Bovenste omschreven situatie: plaatje met daarover de vakjes als hyperlink (worden dus niet meegenomen naar de pdf). Ook niet als ik de vakjes verplaats naar de achtergrond/voorgrond.
- In Word de workflow nagemaakt door de vakjes neer te zetten elk vakje een hyperlink te maken --> wordt niet meegenomen
- Een vakje over een vakje --> alleen een wit vakje te zien met werkende hyperlink, maar de tekst dus niet.
- Instellingen rondom de hyperlinks in Word aangepast, maar ook dat werkt niet.
- Instellingen van Acrobat rondom hyperlinks niet kunnen vinden.
- Uiteindelijk google en hier de search gebruikt, maar niets gevonden.
Ik kan uiteraard wel later de hyperlinks leggen in het pdf-document, maar liever niet, omdat als de handleiding wordt bijgewerkt dan iedere keer de links opnieuw moeten worden gelegd...
Heeft iemand hiervoor een oplossing/c.q. ideeen?
Heb ik ergens instellingen verkeerd staan? Ik kan het niet vinden.
P.s. Office XP en Acrobat Professional 6.0 werk ik mee.
P.s.2 om 13.00 komt Surf Control weer vervelend doen en zie ik GoT niet meer tot 16:30...
Het is bijna 13:00
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |