Omdat veel mensen hier geweldig enthousiast zijn over het hele .Net verhaal, ben ik voor een klusje ook maar eens gebruik gaan maken van ASP.NET.
Het bestaat uit een vrij simpele pagina, die wat requests forward naar een zelf geschreven COM component.( Deze heb ik getest in VB, en werkt prima. )
References toegevoegd, DCOMCNFG gerund ( na een hele tijd klooien en afvragen waarom ik niet bij mijn componentje mocht ) etc.
Het enige probleem dat ik nu heb, is dat shijnbaar random, mijn projectje crashed met de melding:
Hij heeft ook nog wat (detailed?) information voor me :
)
Het bestaat uit een vrij simpele pagina, die wat requests forward naar een zelf geschreven COM component.( Deze heb ik getest in VB, en werkt prima. )
References toegevoegd, DCOMCNFG gerund ( na een hele tijd klooien en afvragen waarom ik niet bij mijn componentje mocht ) etc.
Het enige probleem dat ik nu heb, is dat shijnbaar random, mijn projectje crashed met de melding:
Note that de fout niet optreedt tijdens compileren, maar runtime tijdens het laden van de pagina.Server Error in '/smsweb' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Compilation Error
Description: An error occurred during the compilation of a resource required to service this request. Please review the following specific error details and modify your source code appropriately.
Compiler Error Message: The compiler failed with error code 128.
Hij heeft ook nog wat (detailed?) information voor me :
Wie O wie brengt mij weer aan het verstand dat MS met het .Net verhaal een goed produkt heeft afgeleverd, door mijn fout aan te wijzen ? ( Ik sta op het punt om in wat cliches over MS te vervallen namelijk<snip>
Line 11: namespace ASP {
Line 12: using System;
<snip>
Line 25:
Line 26:
Line 27: [System.Runtime.CompilerServices.CompilerGlobalScopeAttribute()]
Line 28: public class Global_asax : smsweb.Global {
Line 29:
Line 30: private static bool __initialized = false;
Line 31:
Line 32: public Global_asax() {
Line 33: if ((ASP.Global_asax.__initialized == false)) {
Line 34: ASP.Global_asax.__initialized = true;
<snip>
Line 38: }
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.