DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Counterstrike KUN je spelen, maar vaak is er net iets wat het niet laat werken. Ik had brakke drivers voor men StealthIII S540, en als ik terug ging naar het menu, kreeg ik een zwart scherm
Daarnaast had ik ook nog eens hetzelfde als jij. Hij kon niet connecten en ging terug naar het menu, en dat was dus zwart.
Maar volgens mij moet je gewoon eens proberen om een paar keer achter elkaar met dezelfde server proberen te connecten.
Probeer dat eerst eens...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Daarmee is mijn probleem echter nog niet opgelost
BTW: CMR2 loopt ook brak onder Win2k. Ik heb een AMD Athlon Classic 650, GF2 en 256 MB RAM.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Verwijderd
Zowel CS (spel vind ik geen ruk aan maar ik heb t wel es geprobeerd) als CMR2 lopen als een zonnetje onder Win2k. Nog 10tallen andere spellen ook.
Verwijderd
Als die 2 spellen t bij jou niet doen onder Win2k en bij mij wel, ligt het waarschijnlijk niet aan Win2k. Mee eens?Op dinsdag 26 december 2000 01:49 schreef Arfman het volgende:
Zou je ook even willen vertellen wat we dan fout doen, Mr. Know-it-all ?
Waarschijnlijk een drivertje niet helemaal compatible met t spel (Wat CMR2 betreft iig), wat voor detonators gebruik je?, welke 4-in-1 drivers als je een VIA chipset hebt?
Connectieprobleem kan aan een firewall liggen misschien.
Inderdaad. CS heeft het ook gedaan op een vorige installatie van Windows 2000, zonder SP1 bedenk ik me nu. En toen had ik nog een Voodoo3 3000.Als die 2 spellen t bij jou niet doen onder Win2k en bij mij wel, ligt het waarschijnlijk niet aan Win2k. Mee eens?
De versie 6.47 Detonators d8 ik zo, en de laatste VIA 4-1 drivers.Waarschijnlijk een drivertje niet helemaal compatible met t spel (Wat CMR2 betreft iig), wat voor detonators gebruik je?, welke 4-in-1 drivers als je een VIA chipset hebt?
Had gekund, ware het niet dat via dezelfde firewall CS onder WinME wel prima werkt.Connectieprobleem kan aan een firewall liggen misschien.
iig bedankt.
CMR2 nog niet geprobeerd.
Wel 1 keer was het me gelukt om het niet meer te laten werken door de game compatibility patches te installeren.
Gekken daar in Redmond.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Op dinsdag 26 december 2000 21:05 schreef ReseT het volgende:
Heb je mischien toevallig een vuurmuur?
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Je moet dan "advanced security" uitvinken
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE