Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Counter-Strike onder Win2000

Pagina: 1
Acties:

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:56
Ik heb een vreemd probleem hiermee:

Ik wil connecten naar een server, dan zegt ie "117 seconds left" enzo, dat telt dan binnen 5 seconden af naar 0 en weg verbinding, "failed to connect". Heb CS 1.0 al compleet opnieuw geinstalleerd, en dezelfde Counterstrike doet het wel goed onder Windows ME. Vaag ??

plz help me !!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Niet vaag.

Counterstrike KUN je spelen, maar vaak is er net iets wat het niet laat werken. Ik had brakke drivers voor men StealthIII S540, en als ik terug ging naar het menu, kreeg ik een zwart scherm :(

Daarnaast had ik ook nog eens hetzelfde als jij. Hij kon niet connecten en ging terug naar het menu, en dat was dus zwart.

Maar volgens mij moet je gewoon eens proberen om een paar keer achter elkaar met dezelfde server proberen te connecten.

Probeer dat eerst eens...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Arfman
Gedaan, hielp niks. In de console connecten werkt echter wel :?
Daarmee is mijn probleem echter nog niet opgelost :)

BTW: CMR2 loopt ook brak onder Win2k. Ik heb een AMD Athlon Classic 650, GF2 en 256 MB RAM.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

ik speel CS ook gewoon op WinME, niets vreemds hier, misschien is 't wel een foutje in je config van CS met connectiesnelheid

Verwijderd

Jullie doen gewoon wat fout.

Zowel CS (spel vind ik geen ruk aan maar ik heb t wel es geprobeerd) als CMR2 lopen als een zonnetje onder Win2k. Nog 10tallen andere spellen ook.

• Arfman
Zou je ook even willen vertellen wat we dan fout doen, Mr. Know-it-all ?

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 01:49 schreef Arfman het volgende:
Zou je ook even willen vertellen wat we dan fout doen, Mr. Know-it-all ?
Als die 2 spellen t bij jou niet doen onder Win2k en bij mij wel, ligt het waarschijnlijk niet aan Win2k. Mee eens?

Waarschijnlijk een drivertje niet helemaal compatible met t spel (Wat CMR2 betreft iig), wat voor detonators gebruik je?, welke 4-in-1 drivers als je een VIA chipset hebt?
Connectieprobleem kan aan een firewall liggen misschien.

• Arfman
Als die 2 spellen t bij jou niet doen onder Win2k en bij mij wel, ligt het waarschijnlijk niet aan Win2k. Mee eens?
Inderdaad. CS heeft het ook gedaan op een vorige installatie van Windows 2000, zonder SP1 bedenk ik me nu. En toen had ik nog een Voodoo3 3000.
Waarschijnlijk een drivertje niet helemaal compatible met t spel (Wat CMR2 betreft iig), wat voor detonators gebruik je?, welke 4-in-1 drivers als je een VIA chipset hebt?
De versie 6.47 Detonators d8 ik zo, en de laatste VIA 4-1 drivers.
Connectieprobleem kan aan een firewall liggen misschien.
Had gekund, ware het niet dat via dezelfde firewall CS onder WinME wel prima werkt.

iig bedankt.

• Arfman
Ik heb even image zonder SP1 teruggeblazen en CS werkt nu gewoon (?)
CMR2 nog niet geprobeerd.

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-10 20:56

Macros

I'm watching...

Ik draai Win2k met SP1 en CS draait gewoon. Heb een dual Cel 550 + GeForce 256, Detonator drivers versie 6.3.1.0.
Wel 1 keer was het me gelukt om het niet meer te laten werken door de game compatibility patches te installeren.
Gekken daar in Redmond.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je mischien toevallig een vuurmuur?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Verwijderd

Bij mij werken mn firewalls ook niet helemaal t zelfde onder ME en 2k hoor.

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Op dinsdag 26 december 2000 21:05 schreef ReseT het volgende:
Heb je mischien toevallig een vuurmuur?
|:(

• Arfman
Nee, die vuurmuur zit op een andere PC, dus exact hetzelfde onder W2K en WinME.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-11 21:08
Laats nog LAN-Party gehad met wat mensen onder Win2000 geen probleem, wel laatste patches enzo allemaal geinstalled.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• ReseT
  • Niet online
Heb je dan Sygate als ICS programma ??
Je moet dan "advanced security" uitvinken

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Pagina: 1