Toon posts:

Enter The Matrix & nVidia refresh probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een nVidia kaart (sindskort van een eeuwenoude Ti2 naar een 6800 GT :-) en probeer nog steeds het spel "Enter The Matrix" goed werkend te krijgen. Hij geeft alleen iedere keer de zelfde fout (Error: "Device not created 2") die schijnt te liggen aan de refresh fix die bij nVidia nodig is. De oplossing op de support site is om de boel op 60Hz te zetten, maar dat is natuurlijk geen oplossing. Heeft iemand anders dit kunnen oplossen (dus op een normale refresh rate)?

Heb zelf op dit moment nVidia driver 61.21 (zaten bij 6800GT) onder WinXP.

Groet,
B

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:35
Patch geinstalleerd, er zijn er 2 of 3 uit, kweenie precies, maar wellicht dat die het probleem oplossen

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
hij werkte best op mijn GF2MX400... Mja, waarom moeilijk doen voor 3 uurtjes gameplay :x

Verwijderd

Topicstarter
Ja patch 152 erop.

Hmm als t 3 uur spelen is, dan doe ik het mijn ogen misschien nog aan :-). Ik heb em ook in de uitverkoop gekocht, wilde wel al die matrix filmpjes erin zien.

Maar goed, liever niet, 60Hz is toch wel errug om zenuwachtig van te worden.

Groet,
B

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Heb je toevallig de TV-Out aangesloten? Zo ja, kijk dan eens bij de eigenschappen van je videokaart of je monitor wel als primaire monitor is ingesteld.
Overigens zitten in de nieuwere drivers ook resfreshrate overrides, kun je daar niet eens mee spelen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb geen tv-out aangesloten, op dit moment alleen standaard VGA out en wat jij aangeeft werkt wel, maar ik wil ETM met iets meer dan 60Hz spelen, al was het maar 75Hz. Anders wordt ik echt heel moe van het spelen. Speel normaal meeste games met 100Hz of meer.

Groet,
Bart
Pagina: 1