Toon posts:

[Muis] wat is op dit moment de beste muis

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wordt binnenkort weer een tijd om een nieuwe muis te kopen, en wil weten wat in jullie ervaring de beste muis van het moment is. Heb zelf nu nog de klassieke optische muis van Logitech, maar begin daar toch wel rsi van te krijgen. Mis ook erg de internet buttons of de zijkanten.

Waar ik 'em veel voor gebruik is gewooon internet en voor grafisch werk en tevens voor programmeer werk mbv een grafische editor, dus veel heen en weer slepende bewegingen en klikken. en dat toch wel minimaal 10 uur per dag ;(

Zelf heb ik goede reviews gelezen over de: Logitech® MX™510 ook daar deze wordt aangeprijst voor de intensieve gebuiken.

Kunnen jullie je daar in vinden?, of zijn er nog betere muizen van andere fabrikanten wel goed staan aangeschreven

Verwijderd

Topicstarter
trouwens de de handige Quick Switch™-knop, is dat gewoon ALT-TAB functie?

Verwijderd

MX510 en als tweede de MX700 :)

Ik werk zelf met de MX700 en ik kan niet meer zonder

Verwijderd

Topicstarter
is die 700 niet wat zwaarder, daar deze cordless is?, en werken ze beide hetzelfde qua bewegingen en reactie tijd. Heb nl zelf altijd 'problemen' gehad met cordless muizen, vindt ze niet echt lekker over mijn buro blad bewegen.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 10:40

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 12:06:
is die 700 niet wat zwaarder, daar deze cordless is?, en werken ze beide hetzelfde qua bewegingen en reactie tijd. Heb nl zelf altijd 'problemen' gehad met cordless muizen, vindt ze niet echt lekker over mijn buro blad bewegen.
Als je wat specs/reviews zou lezen dan weet je toch hoe snel ze bewegen en hoeveel dat scheelt. En Cordless zal inderdaad wat zwaarder zijn.

offtopic:
Tis niet de bedoeling dat je een reply plaatst als je zelf de laatste bent die gepost heeft daar is het edit knopje voor

[ Voor 5% gewijzigd door TwoR op 15-07-2004 12:09 ]

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:17

Valkyre

Kitesurf FTW!

is een muis met een track ball niet wat voor jou dan?
een vriend van mij had ook veel last van RSI, en die heeft toen een tijdje een muis met trackball gehad, en dat scheen te werken.

ik zelf heb sinds kort ook de mx510, bevalt goed, maar is wel erg wennen.
(had ook een logitech std optical voor deze)

[ Voor 26% gewijzigd door Valkyre op 15-07-2004 12:10 ]

iRacing Profiel

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
1, nee, 2 woorden; MX, 500/510. Allebei geschikt voor gamen, alleen heeft mx500 hele brakke game-drivers.

Als je echt fps wil gamen, online etc, zou ik toch wel voor een draadje aan je muisje gaan!

ajj.. ik lees dat je niet echt gamed; mx700 wireless dan maar he :Y)

-> op bericht hieronder -> die knop gebruik ik dus echt noooit, die zit gewoon op een schrale rot plek

[ Voor 33% gewijzigd door meelmark op 15-07-2004 12:13 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 11:58:
trouwens de de handige Quick Switch™-knop, is dat gewoon ALT-TAB functie?
Jep..

Alleen zit hij imo op een vervelende plek.
Je kan er niet normaal bij als je hem nodig hebt, en je ramt er wel iedere keer op als je hem niet nodig hebt.

* Laurenz heeft erg fijne ervaringen met die knop icm CS :P

Ik heb em dan ook uitgeschakeld.

Zeer fijne muis overigens, na een paar dagen ben je er wel aan gewend, en wil je nooit meer een andere :)

[ Voor 13% gewijzigd door Laurenz op 15-07-2004 12:12 ]

Leave only footprints, take only memories

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 21:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als gamemuis is de MX510 gewoon de beste op het moment. Voor andere intensieve muis-bezigheden is hij ook geschikt. Die quick switch is idd vergelijkbaar met alt-tab. Een keer er op klikken doet hetzelfde als alt-tab. Je krijgt een menu te zien. Hoe verder je met je muis (in dat menu) naar beneden scrollt, hoe vaker 'alt-tab' je doet.

Dividend for Starters

Verwijderd

meelmark schreef op 15 juli 2004 @ 12:11:
1, nee, 2 woorden; MX, 500/510. Allebei geschikt voor gamen, alleen heeft mx500 hele brakke game-drivers.
Lekker is dat.... Ben ik sinds een week of 4 eigenaar van een MX500 :)

Maar wat bedoel je precies met brakke 'game-drivers' ?

EN, heeft iemand tips voor het goed configureren van zo'n 800 dpi muis?
edit:
Niet aankomen met Firm ware gebruiken. Ik bedoel meer het aan/uit zetten van smooth control of sensitivity verhogen/verlagen?

Verwijderd

Topicstarter
Gohan-san schreef op 15 juli 2004 @ 12:09:
is een muis met een track ball niet wat voor jou dan?
heb ik geprobeerd, maar had daar geen controle over.

Werk nu ook vaak in combinatie met wacom tablet en muis. Maar merk gewoon dat bepaalde acties echt 'killing' zijn als je al last hebt van rsi. Heb daarom nu ook 'mouse gestures plugin' voor Firefox, en dat helpt echt.

Maar zoals ik het nu lees is de MX510/700 toch wel zwaar ok. Ok thx, denk dat ik dan maar ff naar de mediamarkt ga om er een te kopen, zijn nl niet echt duur (40 euros)

Verwijderd

DE muis voor gamers is gewoon de MX510, lekker gewicht, hoge resolutie en natuurlijk mooi dingetje om gewoon te zien. Jammer dat logitech ze in het begin niet goed kon leveren, maar ondertussen lopen ze erg goed!

Verwijderd

Topicstarter
zie ze (de 510) trouwens alleen in een blauwe cover, zijn er geen andere kleuren (heb zelf een ferrari laptop, en een mooie rode muis is mooi passend)

Verwijderd

Rood is alleen te krijgen in Amerika, Blauw in Europa

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

crz_06,

Je bent vaak genoeg gewezen op het schrikbarend lage niveau van je topics op GoT. Een tijdje terug ontving je er zelfs een Officiele Waarschuwing voor. Helaas lijk je die in de wind geslagen te hebben. Ik wil je MET KLEM aanraden even stil te staan voor je zo verder gaat, want bij een tweede Officiele Waarschuwing voor hetzelfde hoort ook een tijdelijke ban :o

En dan wat deze keer fout is:

GoT Huisregels

Van een Tweaker wordt verwacht dat hij op basis van reviews en ervaringen van anderen, gecombineerd met zijn eigen budget en behoeftes zelf een keuze kan make. 'Welk $product moet ik nemen?' of (erger nog omdat het voorbij gaat aan de subjectiviteit van de keuze) 'Wat is het beste $product?' zijn dus uit den boze.

Verder is GoT een forum, GEEN HELPDESK. Je bent al lang zat op GoT geregistreerd, maar je negeert andermans topics volledig en post alleen maar je eigen problemen en vragen. Op een forum hoor je te nemen EN te geven; jij neemt alleen maar- dat is gewoon asociaal :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.