Toon posts:

HP colorado 20 gb wil niet werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo vlak voor de bouwvak moet ik hier weer ff alles gaan backuppen maar ik krijg de interne hp colorado 20 gb die op een IDE poort zit niet aan de gang. Heb de software van HP gedownload en geinstalleerd. Windows 98 herkend de tapestreamer prima en ik kan via het programma ook de tape wissen en hernoemen. Echter als ik wil gaan backuppen krijg ik direct de melding dat de aspi manager een error retourneerde {vage getallen hier}

Ben al de hele morgen aan het kloten maar 't wil niet werken. Wat is er mis?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ASPI-drivers waren toch voor SCSI drives :?
Zit zelf te denken aan een brakke IDE config...kun je eens checken of daar iets aan veranderd is door inbouw cdrom ofzo?

Welke backup-software gebruik je? Standaard windows-backup of iets anders? Deinstalleer de backup-software eens en haal je IDE-apparaten weg uit apparaatbeheer...dan opnieuw IDE-apparaten laten herkennen en je backupsoftware installen. Kijken of dat helpt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 08:55
ASPI drivers zijn ook voor IDE drives, googlen op die error geeft niets terug ?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

download eens op de de adaptec site forceaspi ;)

Dan zijn je aspilayers weer goed en dan moet het werken

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 15 juli 2004 @ 11:36:
download eens op de de adaptec site forceaspi ;)

Dan zijn je aspilayers weer goed en dan moet het werken
dat was ook het eerste dat ik geprobeerd heb, maar forceaspi hielp niks, nakkes, nada :+

@the_eagle:
ik gebruik de software van HP

de tapestreamer hangt gewoon samen met een cdrom aan een IDE controller. de cdrom is master maar dat zal toch niet het probleem zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 11:42 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Controleer eens of al je aspi layer drivers hetzelfde versienummer hebben, dat wil het ook nog wel eens zijn. Als dat niet zo is moet je een iets andere driver downloaden, kan me alleen niet zo één twee drie herinneren hoe die heette 8)7

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@Juggernaut: Je zegt dat je de software van HP gebruikt...kun je hem wel aanspreken en backuppen met de standaard-backup software van W98 dan? Probeer dat eens, kijken of dat het wel doet. Zo ja --> probleem ligt in de HP software ;)

Mag overigens aannemen dat we het hier over 98 Second Edition hebben :? (1e editie is nogal brak namelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door The Eagle op 15-07-2004 16:07 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op 15 juli 2004 @ 16:07:
@Juggernaut: Je zegt dat je de software van HP gebruikt...kun je hem wel aanspreken en backuppen met de standaard-backup software van W98 dan? Probeer dat eens, kijken of dat het wel doet. Zo ja --> probleem ligt in de HP software ;)

Mag overigens aannemen dat we het hier over 98 Second Edition hebben :? (1e editie is nogal brak namelijk :)
zit er bij windows 98se standaard backup software dan?
hmm. ff zoeken... kheb nog 50 minuten te klooien voor het bedrijfsetentje :P
Pagina: 1