Toon posts:

overnet geen verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb overnet 0.53 maar het programma krijgt geen verbinding. hij staat continu op rood. :( de help van overnet (http://www.overnet.com/documentation/u_winxp.html)
zegt dat ik de firewall van windows xp moet gebruiken. ik heb helemaal gedaan wat er op die pagina staat, maar wanneer ik alle poorten heb toegevoegd en ik op OK druk geeft de computer dit aan:

De internetgateway heeft uw wijzigingen niet geaccepteerd
Als het probleem blijft bestaan, dient u de instellingen van de internet-gateway rechtstreeks wijzigen. Doorgaans kan dit door de webinterface voor de gateway.
Neem voor meer informatie contact met de internetgateway op.

Ik heb geen idee hoe ik de instellingen moet wijzigen van de internet-gateway.
Kan iemand mij helpen???? :'(

waar moet ik napt of virtual server vinden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 11:19 ]

Verwijderd

Zou zelf denken aan de poorten in je (ADSL) modem?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 11:07:
ik heb overnet 0.53 maar het programma krijgt geen verbinding. hij staat continu op rood. :( de help van overnet (http://www.overnet.com/documentation/u_winxp.html)
zegt dat ik de firewall van windows xp moet gebruiken. ik heb helemaal gedaan wat er op die pagina staat, maar wanneer ik alle poorten heb toegevoegd en ik op OK druk geeft de computer dit aan:

De internetgateway heeft uw wijzigingen niet geaccepteerd
Als het probleem blijft bestaan, dient u de instellingen van de internet-gateway rechtstreeks wijzigen. Doorgaans kan dit door de webinterface voor de gateway.
Neem voor meer informatie contact met de internetgateway op.

Ik heb geen idee hoe ik de instellingen moet wijzigen van de internet-gateway.
Kan iemand mij helpen????

hoe moet ik achter de poorten van m'n modem komen?

:'(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Je logt in op je router (wat voor router heb je?), om daar vervolgens de juiste poortjes te forwarden.

Bij een speedtouch 510 vind je hem onder NAPT, bij goedkopere routers onder 'virtual server', of iets in die richting.

Het Grote Poortmappingsverhaal