Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Sidewindow] Plaatjes voor de doe-het-zelfer

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Ik wil graag in mijn kast een figuur eruit snijden (met een dremel zoals dat een keer is uitgelegd in een topic) maar daarvoor heb je wel van die koele figuren nodig. Liefst heel veel zodat je een gave kan uitzoeken.
Ik kan alleen helemaal geen websites vinden die van dat soort figuren speciaal voor sidepanels heeft (passend en gewoon mooi!)
Weet 1 van jullie een of meer sites waar je dit vandaan kunt halen? Google leverd zeeeer weinig tot nix op.
Maar op deze manier kan je wel een bijna unieke kast maken! En das gaaf.

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Zoek eens op Decals of vinyl. Dat zijn stickers voor auto's net als je in need for speed underground op je auto kan plakken. Sommige bedrijven hebben databases online staan.

Verwijderd

GsJosh schreef op 15 juli 2004 @ 10:47:
Zoek eens op Decals of vinyl. Dat zijn stickers voor auto's net als je in need for speed underground op je auto kan plakken. Sommige bedrijven hebben databases online staan.
Ik weet niet hoe creatief je bent maar je kan ook zelf een afbeelding maken. Iets waar jij voor staat of wat je vet vind kan je er dan in verwerken.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 10:52:
[...]

Ik weet niet hoe creatief je bent maar je kan ook zelf een afbeelding maken. Iets waar jij voor staat of wat je vet vind kan je er dan in verwerken.
Daar ben ik totaal niet goed in :)
Ben niet bekend in fotowinkel programma's. Maar ik zou wel eens op het woord Decals etc. kunnen zoeken jah!
Thanks

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:28

Bestla

Kvinne

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1445BVCB5JVL/picserver.gif

Van de op woensdagavond om 22.00 uur op TV zijnde serie van Stephen King >:)

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Ziet er leuk uit! Google geeft trouwens vage sites over Decals (pc, computer, window,sidepanel,sidewindow)... moet je of betalen of het is niet voor pc's.

Denk dat je dan geluk moet hebben als je gave plaatjes tegen het lijf loopt.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Whoooooo ik heb het!!!!!!!!!! Je moet gewoon bij google onder afbeeldingen gaan zoeken onder Tribal!!!! Dan krijg je allemaal van dat soort gave afbeeldingen...
Ik sta soms versteld van mezelf :P
Check it out!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:14
Je zou ook eens kunnen zoeken in de hoek van de tattoo's. Daaa zit vast wel iets bij dat je aanspreekt, als je tenminste iets van een tribal, draken, etc. zoekt. Als je er meer geld aan wilt uitgeven kun je naar een tattoo-shop stappen en daar een ontwerp uitzoeken/laten maken, dat uitvergroten en uit-dremelen....

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 09:15

AcouSE

Swedish Chef

JanW23 schreef op 15 juli 2004 @ 11:20:
Whoooooo ik heb het!!!!!!!!!! Je moet gewoon bij google onder afbeeldingen gaan zoeken onder Tribal!!!! Dan krijg je allemaal van dat soort gave afbeeldingen...
Ik sta soms versteld van mezelf :P
Check it out!
Dat had je moeten doen voordat je een topic opende. En ook met de search hier op GoT kun je heel wat vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.