M35i headset probleem

Pagina: 1
Acties:

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-01 18:44
Als ik bel of gebeld word met mijn M35i verschijnd er zodra er een verbinding is een headset logootje in mijn display. Het vervelende is dat ik nu niks meer hoor en de wederpartij ook niet. Eindeloos de menus rond scrollen hielp mij niet verder en het enige dat ik google mij bood is een lotgenoot.

Wie weet hoe ik dat vervelende logootje weg kan halen?

edit: dit alles gebeurde dus zonder dat er een headset was aangesloten :)

[ Voor 9% gewijzigd door no_useforaname op 15-07-2004 10:43 . Reden: e.e.a. verduidelijkt :) ]

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-01 18:44
no_useforaname schreef op 15 juli 2004 @ 09:46:
Als ik bel of gebeld word met mijn M35i verschijnd er zodra er een verbinding is een headset logootje in mijn display.

Wie weet hoe ik dat vervelende logootje weg kan halen?
SIMkaart vervangen, daarna origininele Sim er weer in gedaan. En voila headset logootje is verdwenen. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 14:01
Het is dan wel opgelost, maar niet helemaal duidelijk: bovenstaande gebeurde dus ZONDER dat er een headset op aangesloten was?

Wellicht handige info, voor iemand die hier ooit op gaat zoeken en zo...

Punctuality is the politeness of kings