Beste peops,
ik ben druk bezig om een beetje wegwijs te worden met al die mp3 spelertjes, maar wat me opvalt is dat ze allemaal stagneren op geheugen, althans allemaal vast waarbij je niks kan uitbreiden.....
Daarom mijn vraag aan het technische volk, welke mp3 speler in een klasse rond 200 euries voldoet aan mijn eisjes:
- Uitbreidbaar met xd, mmc, of flash ofzo
- penstick model voor documentatieoverdrachten
- Mp3, ogg, wma maakt nie uit
- Wel klein blijven, voor in borstzakkie
- Liefst 1 die glimt (ik las de post van de Nieuwe IOPS
) met hele mooi lichtjes!
- Fm en andere fratsen zijn leuk, maar nie noodzakelijk
- HIj mag absoluut niet piepen bij het overschakelen van een nummer, veel fabrikanten fabriceren van die leuke gadgetsounds als je tussen nummer schakelt.
Het geheel wordt namelijk in samenhang met een omgebouwde accordeon gebouwt, daar zitten versterkers en boxen in, meer een geinprojectje....dus wie kan me helpen!
Dank aan u allen!
ik ben druk bezig om een beetje wegwijs te worden met al die mp3 spelertjes, maar wat me opvalt is dat ze allemaal stagneren op geheugen, althans allemaal vast waarbij je niks kan uitbreiden.....
Daarom mijn vraag aan het technische volk, welke mp3 speler in een klasse rond 200 euries voldoet aan mijn eisjes:
- Uitbreidbaar met xd, mmc, of flash ofzo
- penstick model voor documentatieoverdrachten
- Mp3, ogg, wma maakt nie uit
- Wel klein blijven, voor in borstzakkie
- Liefst 1 die glimt (ik las de post van de Nieuwe IOPS
- Fm en andere fratsen zijn leuk, maar nie noodzakelijk
- HIj mag absoluut niet piepen bij het overschakelen van een nummer, veel fabrikanten fabriceren van die leuke gadgetsounds als je tussen nummer schakelt.
Het geheel wordt namelijk in samenhang met een omgebouwde accordeon gebouwt, daar zitten versterkers en boxen in, meer een geinprojectje....dus wie kan me helpen!
Dank aan u allen!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 09:53 ]