Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 spelers met geheugenuitbreiding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste peops,

ik ben druk bezig om een beetje wegwijs te worden met al die mp3 spelertjes, maar wat me opvalt is dat ze allemaal stagneren op geheugen, althans allemaal vast waarbij je niks kan uitbreiden.....

Daarom mijn vraag aan het technische volk, welke mp3 speler in een klasse rond 200 euries voldoet aan mijn eisjes:

- Uitbreidbaar met xd, mmc, of flash ofzo
- penstick model voor documentatieoverdrachten
- Mp3, ogg, wma maakt nie uit
- Wel klein blijven, voor in borstzakkie
- Liefst 1 die glimt (ik las de post van de Nieuwe IOPS :9~ ) met hele mooi lichtjes!
- Fm en andere fratsen zijn leuk, maar nie noodzakelijk
- HIj mag absoluut niet piepen bij het overschakelen van een nummer, veel fabrikanten fabriceren van die leuke gadgetsounds als je tussen nummer schakelt.

Het geheel wordt namelijk in samenhang met een omgebouwde accordeon gebouwt, daar zitten versterkers en boxen in, meer een geinprojectje....dus wie kan me helpen!

Dank aan u allen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 09:53 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19

greatgonzo

schit-te-rend!

penstick mp3 speler met uitbreidbaar geheugen heb ik nog niet gezien, ik kan me verder alleen de freecom beatman serie herinneren die je wel uit kan breiden:

Freecom Beatman Flash 64 MP3/WMA Player

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

De enige pendrive mp3speler met geheugenuitbreiding die ik me kan herinneren is de Amac Han-320, maar die kan ik nergens meer vinden bij de webshops.

Verder zijn er voor zover ik weet geen pendrives met geheugenuitbreiding, wel normale modellen. (van oa. MPIO, Freecom en Frontier Labs), maar ik weet niet of je dat zoekt.

Verwijderd

Ben naar hetzelfde op zoek. Die Freecom Beatman Flash 64 MP3/WMA Player is geen optie. Kun je maar upgraden tot 196 mb, terwijl je pendrive met 256 en 512 kan krijgen en misschien met nog wel meer.

Zag dit net:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/923701

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 18:50 ]

Verwijderd

Check 2e plaatje.

BTW deed qoute in plaats van edit. :(

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 18:51 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19

greatgonzo

schit-te-rend!

mwa, lijkt misschien zo, maar volgens mij is dit geen penstick model, geheugenkaarten zijn immers redelijk breed, tenzij je memorystick hebt, maar dat ondersteund deze niet

Hij is 8*4*2,5 en de i-bead 150 bijvoorbeeld is 8.5*1.6*2.5, dus die is de helft smaller.

Verder staat me tegen dat de n-joy geen id3 schijnt te hebben, en dat vind ik erg jammer.

Maar de grootste vraag die me bijblijft is waarom je perse geheugenuitbreiding wil hebben?

Verwijderd

Enige die ik heb gezien die zoiets doet is van Lexar - Jumpdrive.

Je kunt er USB memory sticks inhangen die je los kunt kopen. Helaas passen er alleen maar sticks van Lexar zelf in (dus wat duurder).
Pagina: 1