[Word] Tekst uit tekstvak weergeven in voetnoot *

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 18:18
Ik heb een word document waar ik gegevens in kan vullen in tekstvakken.
Die tekstvakken zijn te benaderen door F11 te gebruiken.
Nu wil ik dat de info die in een bepaald tekstvak ingevuld wordt (naam bv.) automatisch in de voetnoot komt te staan.
Het gaat dus niet om alle tekstvakken die gevuld worden, maar de info in een bepaald tekstvak.
Wie kan hiermee helpen?

Uiteraard help bekeken, maar kom niet verder dan gekoppelde tekstvakken.

[ Voor 10% gewijzigd door miles op 15-07-2004 09:27 ]

Verwijderd

miles schreef op 15 juli 2004 @ 09:21:
Ik heb een word document waar ik gegevens in kan vullen in tekstvakken.
Die tekstvakken zijn te benaderen door F11 te gebruiken.
Nu wil ik dat de info die in een bepaald tekstvak ingevuld wordt (naam bv.) automatisch in de voetnoot komt te staan.
Het gaat dus niet om alle tekstvakken die gevuld worden, maar de info in een bepaald tekstvak.
Wie kan hiermee helpen?
tja, je begint met een macrootje, en dan edit je dat macroo'tje in vba, en plaats je een if structuur erin.

alles wat in je veld moet , komt ook in je voettekst. Dat is je macro.

maar enkel alles wat ingevuld wordt, dus ofwel een if, en elk veld controleren (adhv van bookmarks kan dit wel, (bladwijzers dus)) en dan pas de code invoeren als het verschillen is van ""

hope this helps. je vindt genoeg info hierover op sites e.d. over de praktische gang van zaken.

Verwijderd

voorbeeld:

http://dansen.org/stuff/tekstvakvoetnoot.doc

Ik heb het opgelost door in het tekstvak in het document zelf (kan ook gewoon een stuk tekst zijn) een bladwijzer aan te maken, en hiernaar te verwijzen in een veld in het tekstvak in de voetttekst.

Let op! Het veld wordt pas bijgewerkt bij afdrukken, of als het document opnieuw geopend wordt. (met een macro oid actie bij verlaten tekstvak een field-update doen lost dit evt. op als dat een probleem is)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 09:38 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

In help zoeken op REF-veld. Invoerveld bookmarken. Verwijzing naar bookmark in voetnoot opnemen.

offtopic:
compacte topictitel

edit:
zo weinig letters en nog te langzaam

[ Voor 16% gewijzigd door Lustucru op 15-07-2004 09:39 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke Word versie hebben we het hier over?

[word] > [Word] Tekst uit tekstvak weergeven in voetnoot *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate