Tot mijn grote verbazing 0 results in de search engine hier op Tweakers over Deepnet, dus ik begin zelf maar even een topic 
Ik had nog nooit van Deepnet gehoord dus ik heb het maar even gedownload toen ik een artikel las over de nieuwe browser op de kabelkrant van mijn lokale kabelboer. Ik ben over het algemeen niet snel enthousiast over nieuwe dingen omdat de ideeen vaak nog niet goed uitgewerkt zijn, maar het is verbazingwekkend goed!

Even een opsomming:
Web + P2P + News
Tabbed Browsing
Multi start page
Pop Blocker
Mouse Gestures
Super Drag & Drop
Built-in Search Engine
Auto Login
Auto Form Fill
Keyword Navigation
Full IE Compatibility
P2P File Sharing
RSS/Atom News Reader
Het ziet er gewoon strak uit, forums werken naar behoren (waar opera het in mijn ervaring nog weleens laat afweten).
Erg makkelijke nieuwe features:
- je typt een woord in je field waar je normaal de url intypt, knalt op search en krijgt gelijk 4 nieuwe tabbladen met jouw woord in 4 verschillende search-engines!
- multiple start-pagina's, dus verschillende tabbladen met bijvoorbeeld Fok, Tweakers etc. (met breedband tegenwoordig is dat geen probleem)
meer info:
http://www.deepnetexplorer.com
P2P WERKT BIJ MIJ NIET! KAN IEMAND MIJ UITLEGGEN WAT IK FOUT DOE?
sorry voor lay-out fuck-up, weet niet precies hoe je met thumbs werkt hier!
Ik had nog nooit van Deepnet gehoord dus ik heb het maar even gedownload toen ik een artikel las over de nieuwe browser op de kabelkrant van mijn lokale kabelboer. Ik ben over het algemeen niet snel enthousiast over nieuwe dingen omdat de ideeen vaak nog niet goed uitgewerkt zijn, maar het is verbazingwekkend goed!

Even een opsomming:
Web + P2P + News
Tabbed Browsing
Multi start page
Pop Blocker
Mouse Gestures
Super Drag & Drop
Built-in Search Engine
Auto Login
Auto Form Fill
Keyword Navigation
Full IE Compatibility
P2P File Sharing
RSS/Atom News Reader
Het ziet er gewoon strak uit, forums werken naar behoren (waar opera het in mijn ervaring nog weleens laat afweten).
Erg makkelijke nieuwe features:
- je typt een woord in je field waar je normaal de url intypt, knalt op search en krijgt gelijk 4 nieuwe tabbladen met jouw woord in 4 verschillende search-engines!
- multiple start-pagina's, dus verschillende tabbladen met bijvoorbeeld Fok, Tweakers etc. (met breedband tegenwoordig is dat geen probleem)
meer info:
http://www.deepnetexplorer.com
P2P WERKT BIJ MIJ NIET! KAN IEMAND MIJ UITLEGGEN WAT IK FOUT DOE?
sorry voor lay-out fuck-up, weet niet precies hoe je met thumbs werkt hier!
[ Voor 4% gewijzigd door SecondReality op 15-07-2004 08:42 ]