SUN vonkstation 1

Pagina: 1
Acties:

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Topicstarter
Ik heb dus een SUN sparcstation 1 , maar ik heb wat gegevens nodig om een normaal toetsenbord op de sun aansluiting te krijgen.

weet er iemand een goeie link om een converter te bouwen, of heeft er mischien nog iemand een Sun toetsenbord liggen (omgeving eindhoven).

DOC (8>

DOC.

Verwijderd

heh, tja, ik heb wel meerdere ongebruikte sun toetsenborden liggen, maar da's hier op m'n werk>:), nee toch maar niet, sorry

• DOCACE

DOCACE

Whut's up

Topicstarter
Ik zal maar eens goed rondkijken, er zal toch wel een oplossing moeten zijn.

En anders moet ik ff naar amersfoort, maar daar heb ik niet zo'n zin in. :)

DOC.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik vrees dat Sun (net zoals Apple) hun eigen toetsenbordcodes hanteren.
Dat betekent dat je met microcontrollers en dergelijke aan de gang moet om die IBM-codes te vertalen naar Sun-codes.
Zal niet meevallen.

• DOCACE

DOCACE

Whut's up

Topicstarter
dat zou vervelend zijn, het is me immers wel gelukt om de D13W3 video om te zetten naar een 15 pin D connector.
Maar de Aansluitgegevens van een SUN en een IBM toetsenbord komen inderdaad niet echt overeen.

Ik zal eens op zoek gaan naar een SUN toetsenbord, want anders kan ik het systeem ook niet booten :'(

DOC.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Ik heb hier een Sun toetsenbordje liggen...maar hij is wel ps2. Muisje idem.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op dinsdag 26 december 2000 19:23 schreef DOCACE het volgende:
dat zou vervelend zijn, het is me immers wel gelukt om de D13W3 video om te zetten naar een 15 pin D connector.
Dat zijn leuke connectortjes hé.:) Erg duur alleen: Voor een D13W3-housing betaal je iets van 30,-; en daar komen dan nog een drietal coax-contacten van plm.25,-p/s bij...
Pagina: 1