Hallo,
Ik zit op dit moment op een lan en we organizeren een compo 1 on 1.
Maar omdat we met 3 poels zitten willen we 3 dedicated servers draaien.
Nu vond ik het een beetje overkill om speciaal hiervoor 3 verschillende servers te installeren.
Ik probeer dus nu 3 dedicated servers te draaien op 1 server.
Dit is een standaard 2003 server. een 2ghz met 512mb..
Op zich moet dit zat zijn, gezien dat een enkele dedicated server gestart d.m.v "ucc.exe server" maar een paar procent gebruikt van de totale proc tijd.
Maar nu het probleem ik kan de dedicated server wel starten. Draaid perfect alleen als ik nu nog een dedicated start wil die precies dezelfde poort gebruiken en vooral belangrijk dezelfde Webadmin poort..
Heeft iemand hier oplossingen voor?
Ik heb al geprobeert de system directory te kopieren naar system2 en een paar aanpassingen gemaakt in de ini files.. maar dat werkte niet.
Als je vanuit de game meerdere dedicated servers gestart en die doen het wel.
Maar dan zit je met het probleem dat die direct beginnen met een game.
Dat is dus niet de bedoeling vanwege het wedstrijden zijn.
Ik ben nu aan het proberen om de ut2004 dir te kopieren naar ut20042 zodat ik dus 2 apparte ut2004.ini's kan draaien...
Misschien dat iemand ervaring heeft met meerdere dedicated servers van 1 spel te draaien..
Ik zit op dit moment op een lan en we organizeren een compo 1 on 1.
Maar omdat we met 3 poels zitten willen we 3 dedicated servers draaien.
Nu vond ik het een beetje overkill om speciaal hiervoor 3 verschillende servers te installeren.
Ik probeer dus nu 3 dedicated servers te draaien op 1 server.
Dit is een standaard 2003 server. een 2ghz met 512mb..
Op zich moet dit zat zijn, gezien dat een enkele dedicated server gestart d.m.v "ucc.exe server" maar een paar procent gebruikt van de totale proc tijd.
Maar nu het probleem ik kan de dedicated server wel starten. Draaid perfect alleen als ik nu nog een dedicated start wil die precies dezelfde poort gebruiken en vooral belangrijk dezelfde Webadmin poort..
Heeft iemand hier oplossingen voor?
Ik heb al geprobeert de system directory te kopieren naar system2 en een paar aanpassingen gemaakt in de ini files.. maar dat werkte niet.
Als je vanuit de game meerdere dedicated servers gestart en die doen het wel.
Maar dan zit je met het probleem dat die direct beginnen met een game.
Dat is dus niet de bedoeling vanwege het wedstrijden zijn.
Ik ben nu aan het proberen om de ut2004 dir te kopieren naar ut20042 zodat ik dus 2 apparte ut2004.ini's kan draaien...
Misschien dat iemand ervaring heeft met meerdere dedicated servers van 1 spel te draaien..
www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl