Ik heb de inhoud van een pdf in variabele $pdf. Nu wil ik dit in mysql database (blobveld) zetten; dat doe ik zo:
Dit lijkt goed te gaan, maar nu wil ik het er weer uithalen; dat doe ik zo ($pdf is met een query weer er:
Maar dit werkt niet, hij plakt gewoon de source op 't scherm. Ik heb ook al met de headers lopen klooien, maar ik krijg er maar geen werkende pdf uit. Misschien komt het door add en stripslashes, maar zonder dat kan ik het niet in mysql krijgen...
wie heeft er tips?
code:
1
2
3
4
5
6
| UPDATE brieven SET brieven.pdf = '" . addslashes($pdf) . "' WHERE brieven.id = $briefid |
Dit lijkt goed te gaan, maar nu wil ik het er weer uithalen; dat doe ik zo ($pdf is met een query weer er:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| //mysql_query verhaal $pdf= stripslashes($row['pdf']); $len= strlen($pdf); header("Content-type: application/pdf"); header("Content-length: $len"); header("Content-Disposition: inline; filename=brief.pdf"); echo $pdf; |
Maar dit werkt niet, hij plakt gewoon de source op 't scherm. Ik heb ook al met de headers lopen klooien, maar ik krijg er maar geen werkende pdf uit. Misschien komt het door add en stripslashes, maar zonder dat kan ik het niet in mysql krijgen...
wie heeft er tips?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 12:59 ]