¿Waarom dit nu opeens weer?

Windows XP Professional - engelse versie

Windows XP Professional - engelse versie
[ Voor 3% gewijzigd door elevator op 15-07-2004 11:16 ]

[ Voor 3% gewijzigd door elevator op 15-07-2004 11:16 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[ Voor 15% gewijzigd door We Are Borg op 15-07-2004 01:08 ]
Nee, want dan zou ik er ook last van hebben (of andere die de update vast al hebben gedraaid). Erg vaag probleem en ik zou het eerlijk gezegd niet durven te zeggenCaesu schreef op 15 juli 2004 @ 01:18:
alle foutmelding in MS Paint zijn in het Spaans zie ik nu.
misschien leer ik er nog wat van ga toch naar een Spaanssprekend land op vakantie.
het ligt volgens mij niet aan de Windows Updates...
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
[ Voor 3% gewijzigd door w0w op 15-07-2004 01:27 ]
[ Voor 16% gewijzigd door mjszwo op 15-07-2004 01:30 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
de originele comdlg32 word dus terug gezet wanneer je die SFC laat draaien waar ik het al eerder over had... lijkt me dat z'n probleem is opgelost want we horen niks meer van hem.elevator schreef op 15 juli 2004 @ 11:28:
Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat. Het lijkt mij eigenijk op dat je comdlg32 oid niet meer in het Engels is.
Heb je die al eens bekeken?
Verwijderd
Gaat niet werken, want de 'laatste correcte config' wordt als 'correct' gezien als het inlogscherm van Windows verschijnt. Kortom, dit soort niet-fatale issues ga je daarmee niet oplossen.We Are Borg schreef op 15 juli 2004 @ 01:23:
Je kan met F8 ook de laatste correcte config terug zetten. Misschien dat dat helpt
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Zal helaas niet gaan werken aangezien TS al vemeldt heeft dat ie systeem restore uit heeft staan.HerbyNL schreef op 15 juli 2004 @ 15:30:
^^ dan doe je toch systeem herstel in windows zelf
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 18:48 ]
Verwijderd
the finishing touch... (I hope..)elevator schreef op 19 juli 2004 @ 07:12:
Kijk even met een dll dependency viewer (ik geloof dat process explorer van sysinternals dat ook heeft) naar de gebruikte DLL's door MSPAINT - ga vervolgens elke DLL af en vraag de properties op en kijk bij language welke taal het is![]()

dankje welVerwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 21:38:
vergelijkbaar probleem?
http://groups.google.com/...news.uni-berlin.de&rnum=9
mail hem?
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq