hoi ik heb een polaroid pdc 2070 gehad en da's op zich best een leuk dingetje om lekker mee te nemen, maar wat erg vaag is, is dat hij de ene keer een seconde tussen 2 foto's doet en de andere keer soms wel 15 seconden. Zit neit echt een patroon in. Als je tussendoor afdrukt kun je wel 293898 drukken, maar daar reageerd 'ie niet op. Instellengen heb ik allemaal al omgezet, is dit normaal dan ofzo?
Bedankt alvast
kan van alles zijn: langzame focus, langzame overdracht van data naar de geheugenkaart.
constructieve reacties tot nu toe...daar is TS echt mee geholpen
constructieve reacties tot nu toe...daar is TS echt mee geholpen
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
precies ja, zeg dan niks.YellowCube schreef op 15 juli 2004 @ 09:13:
kan van alles zijn: langzame focus, langzame overdracht van data naar de geheugenkaart.
constructieve reacties tot nu toe...daar is TS echt mee geholpen![]()
probeer een ander geheugen kaartje.. misschien is je eigen brak
Bedankt alvast
Op http://www.steves-digicams.com staan een paar reviews van polaroid digicams. Daar wordt ook de traagheid als een nadeel genoemd
Alle waar is naar zijn geld, dus ik denk dat je er weinig aan kunt doen.
Alle waar is naar zijn geld, dus ik denk dat je er weinig aan kunt doen.
Tomorrow is often the busiest day of the week
De camera is eenouvdigweg baggertraag, kan je niks aan doen. Sneller geheugen helpt niet, dus ik vrees dat je toch echt of ermee moet leren leven of een andere camera moet scoren.
(293898 keer afdrukken in 15s, da's best knap
)
(293898 keer afdrukken in 15s, da's best knap
Bericht hierboven
Ik weet niet hoe jij je camera verder insteld, als je digitale zoom gebruikt dan kan hij trager zijn, op hoge(re) ISO ook, bij bepaald licht zelfs. Het is maar hoe dom je je firmware maakt
Bericht hierboven
zit er allemaal niet op. het is een simpel ding en alle instellingen die erop zitten heb ik al geprobeerd. ik vraag me alleen af of dit niet normaal is, voordat ik 'm opstuur naar de fabrkant.
heb je hier altijd al problemen mee gehad dan?? zo niet.. probeer een ander geheugen kaartje zo ja.. dan is je cam gewoon nie zo snel
Bedankt alvast
Pagina: 1