Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Welke (tweedehands) Pda Voor Divx

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil dus een (2handse) Pda aanschaffen om vooral divx filmpjes mee af te spelen

weet iemand welke daar goed geschikt is?

Budget is zon 250

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Hoi, aangezien je 500 posts hebt heb je nog nooit een faq doorgelezen. Wij zijn geen helpdesk of een paar mensen die zomaar voor andere op zoek gaan. GoT is een community waar we aan kennis doen. We gaan je niet helpen met een vraag van "wat moet ik kopen"

Je kan zelf wel een www.google vinden of een marktplaats waar ze 2e hands dingen verkopen en ik denk dat jij er zat kan vinden en de kans heb daar de specs van door deze database te gooien zodat jij weet wat je kan vinden :)

Verder denk ik niet dat je met 250 erg ver komt :)

disclamer:
dat eerste zinnetje was idd sarcastisch, neem er geen serieuse opmerking aan over.

[ Voor 11% gewijzigd door disjfa op 14-07-2004 23:53 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag is niet wat wvoor pda moet ik kopen
welke "oudere Pda"is er geschikt om divx mee te kijken

Dus ik doe een beroep op jullie kennis :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 23:56 ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik doe een beroep op de slotjesgoden en de search engine.

Alors.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Stereotomy schreef op 14 juli 2004 @ 23:57:
Ik doe een beroep op de slotjesgoden en de search engine.
Zeg het dan wel netjes :)

Kennis kan iedereen vinden. Zoals ik al eerder zei is www.google.com een grote kennis database waar je zou kunnen zoeken zo is er altijd nog een kennisbank van tweakers genaamd http://gathering.tweakers.net/forum/find . Als je dan nog geen kennis kan vinden kan je zoals ik al eerder zei een 2e hands site gaan vragen wat je kan vinden maar wij hebben hier geen kennis. Wij praten alleen over de huidige dingen die er zijn en maken kennis.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat heb je zelf al gedaan om je vraag te beantwoorden? Uit de openingspost blijkt totaal geen eigen inzet. Voordat je een topic opent, wordt toch wat meer verwacht. Daarom gaat deze dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.