Hoop dat dit topic niet op slot gaat vanwege "Waar kan ik $apparaat kopen? (zie prijslijsten of bel/mail leveranciers)".
Maar ik probeer het toch, want ik ben zo onderhand radeloos.
Ik probeer nu al zo'n 2 maanden 2 x Opteron 246 met OPN OSA246CEP5AU (AU = Revision CG) aan te schaffen.
(Heel veel fouten t.a.v. de vorige stepping, zijn met deze stepping opgelost.)
AMD heeft hun "Opteron processor power and Thermal data sheet" in mei 2004 al aangepast voor de CG stepping (pagina 5 en 6).
Heb zo'n beetje alle 16 aanbieders in de pricewatch per email gevraagd hiernaar.
Gegoogled naar andere aanbieders en hen ook per email gevraagd.
Sommigen nemen de beleefdheid om te reageren.
Echter allemaal tot nu toe met OPN OSA246CEP5AL (AL = Revision C0, de vorige stepping), of hun leverancier reageert maar niet terug, zodat ze mij ook geen antwoord kunnen geven.
De meesten laten echter taal nog teken van zich horen.
Is er iemand die Opterons 246 met OPN OSA246CEP5AU pas geleden heeft aangeschaft, of weet je een winkelier die ze kan leveren (of zelfs op voorraad) heeft ?
Laat het me dan alsjeblieft weten.
Maar ik probeer het toch, want ik ben zo onderhand radeloos.
Ik probeer nu al zo'n 2 maanden 2 x Opteron 246 met OPN OSA246CEP5AU (AU = Revision CG) aan te schaffen.
(Heel veel fouten t.a.v. de vorige stepping, zijn met deze stepping opgelost.)
AMD heeft hun "Opteron processor power and Thermal data sheet" in mei 2004 al aangepast voor de CG stepping (pagina 5 en 6).
Heb zo'n beetje alle 16 aanbieders in de pricewatch per email gevraagd hiernaar.
Gegoogled naar andere aanbieders en hen ook per email gevraagd.
Sommigen nemen de beleefdheid om te reageren.
Echter allemaal tot nu toe met OPN OSA246CEP5AL (AL = Revision C0, de vorige stepping), of hun leverancier reageert maar niet terug, zodat ze mij ook geen antwoord kunnen geven.
De meesten laten echter taal nog teken van zich horen.
Is er iemand die Opterons 246 met OPN OSA246CEP5AU pas geleden heeft aangeschaft, of weet je een winkelier die ze kan leveren (of zelfs op voorraad) heeft ?
Laat het me dan alsjeblieft weten.