Probleem met WEP beveiliging draadloos internet

Pagina: 1
Acties:

• VIN100
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-07-2023
Hallo

Ik heb een probleem.. Ik was een draadloos netwerk aan het maken en dat werkte allemaal perfect.. Maar toen ik in de instellingen van de router de WEP beveiliging heb ingesteld is er denk ik wat fout gegaan.. Daarna kon ik niet meer op internet komen.. Op geen van de pc's.
Als ik het ip adres intik om bij de gegevens van de router te komen kan hij ook de pagina niet vinden...

Weet iemand wat ik fout heb gedaan en hoe ik de WEP beveiliging er af kan halen zodat ik weer normaal op internet kan..

Alvast bedankt

Vincent

Verwijderd

wat je fout hebt gedaan weet mijn kristallen bol niet.

maar wep eraf halen: computer met een draadje eraan hangen en naar je config pagina surfen

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, wat voor router heb je eigenlijk...

Ya know welk merk enzo..

Zoek naar een kleine reset knop diep in het apparaat!

There is no place like ::1

• VIN100
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-07-2023
De router is van het merk Sitecom (type WL-122). Zal proberen met een kabel van de router naar een pc en dan WEP eraf halen..

iig bedankt voor jullie reacties.

Gr. Vincent

Verwijderd

Dat zou moeten lukken inderdaad *spreekt uit ervaring 8)7
Helaas stond ik met mijn beheerprogramma nog ingelogd met mijn laptop. Een harde reset (moest ff zoeken, maar die zat er op) was noodzakelijk en toen kon ik via mijn desktop wel inloggen en de wep-key verwijderen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> NT

En titelfix "Probleem met WEP beveiling draadloos internet" -> "Probleem met WEP beveiliging draadloos internet"

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

intoxicated schreef op 15 juli 2004 @ 11:35:
En titelfix "Probleem met WEP beveiling draadloos internet" -> "Probleem met WEP beveiliging draadloos internet"
offtopic:
jaja
Pagina: 1